Gå til innhold

Konfirmasjon 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har en datter som skal konfirmeres til våren, og lurer på hvordan dere som hadde konfirmasjon 2018, ga i gave.

Hun får bunad og fest, ut i fra det er vi usikre.... 

Hva er vanlig, og hvor i landet bor dere.

Håper så mange som mulig gidder svare, så vi klarer å finne ut hvordan vi skal gjøre dette. Hun har endel venninner, men der er noen av foreldrene slik at de ikke setter grenser, kan fort gi 20000 kr i tillegg, og hun har 2 søsken til som engang skal gjennom dette.

Anonymkode: 6fb43...8ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine 4 valgte :

eldste gutten, dette var 10 år siden, han valgte 50.000 fremfor fest og konfirmasjon

mellomste gutten 6 år siden : han konfirmerte seg og 30.000 + fest

Jenta vår 3 år siden : valgte det samme som han eldste

yngste gutten : skal konfirmeres til mai og får det samme som mellomste

Anonymkode: 11975...953

Skrevet

Eldste, gutt, 3 år siden: Dress, fest og gave til rundt 8000kr. Gaven han fikk hadde han ønsket seg lenge, og planen hans var å kjøpe dette etter konfirmasjonen.

Midtersete, jente, i vår: Bunad, fest og 5000kr på sparekonto. Vi valgte å gi henne penger, da vi visste hun kom til å få færre pengegaver av familie.

Anonymkode: 673b2...57d

Skrevet

Min sønn skal konfirmere seg i august 2019. Jeg og far ( bor ikke sammen) gir ham 10 000kr til sammen og festen :) Vi bor på Vestlandet.

Anonymkode: b71a3...0bb

Skrevet

Vi hadde konfirmant i 2018, han fikk gave til en verdi på ca 10000, i tillegg til fest og dress. Vi har og konfirmant i 2019, han får det samme. Når jenta vår skal konfirmere seg om noen år, skal hun få bunad. Det er såpass kostbart at hun får ikke en annen gave utenom.

Anonymkode: d3c60...d56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...