Gå til innhold

Du som bruker mens cup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får det ikke helt til.

jeg må alltid ha bind i tillegg for det renner alltid litt ut. Noen ganger mer enn andre., det er ikke fordi det renner over. Jeg har prøvd å få den godt inn og jeg vrir litt på den. 

Jeg bruker den største størrelsen siden jeg har født.

Noen tips? 

Anonymkode: 82643...a15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har du ikke fått opprettet et skikkelig vakum. Det skal ikke lekke i det hele tatt, men det kan ta noen sykluser og få til teknikken. Men ikke gi opp, det er så verdt det. Kanskje du kunne prøve en annen kopp? Noen er enklere å få til å brette seg skikkelig ut enn andre. Jeg hadde først OrganiCup men kjøpte på Belladot (på Vitusapoteket, tror jeg) da jeg trodde den andre var glemt igjen på ferie. Er mye enklere å sette inn og ta ut.

Anonymkode: 73632...56e

Skrevet

Prøv å gå ned i str. Jeg kjøpte også først den største, og fikk liksom ikke helt taket på det. Så glemte jeg den en gang vi skulle på ferie, og måtte kjøpe ny. Valgte da den minste, og den satt mye bedre. Kjenner den ikke, slik jeg gjorde med den største, og siden den er mindre er den stivere i veggene (blir ikke så lett knøvlet).

Anonymkode: f9ef3...ac3

Skrevet

Prøv med ulike bretteteknikker. Jeg fikk det ikke skikkelig til før jeg fant riktig bretteteknikk. Da ble det både enklere å sette den inn, den brettet seg lettere ut og jeg fikk det skikkelig tett. Jeg bretter den som kalles punchdown. Du finner masse videoer på nettet. 

Skrevet

Visste ikke det hadde navn men jeg bretter som himmel og hav.

Skrevet

Bretter (kanskje punchdown? Dytter i allfall kanten ned så den brettes rundt og blir smal i tuppen) og dytter laaangt inn. Noen ganger beveger jeg meg litt, setter meg på huk igjen og dytter/justerer den enda litt til. 

Er på 3. Syklus nå, og det blir lettere for hver gang. 

(født to barn, valgte største str av merket ladycup) 

Anonymkode: f5de1...d59

Skrevet

Jeg har født og bruker minste strl ladycup. 

Jeg må snurre på den masse inni meg for å få den rund, da sitter den som pokker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...