Gå til innhold

Snus og svangerskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har funnet ut at jeg er gravid. Ikke planlagt, men spiren er veldig velkommen❤ Jeg har regnet meg frem til at jeg må være ca 7 uker på vei. Jeg har brukt snus daglig frem til nå. Som sagt ikke planlagt graviditet, og jeg har ikke hatt noen mistanke før de siste dagene og tok test som bekreftet dette i går. Snusen er nå, selvfølgelig, kastet og jeg skal ikke snuse videre i svangerskapet. Men.. hvor mye skade kan denne snusingen ha gjort frem til nå?😖 Har veldig dårlig samvittighet og er så bekymret for dette...

Anonymkode: 75959...16c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var i din situasjon. Fant det ut tidligere da. Uke 5. Snusen ble kastet. Fødte en barn med en misdannelse. Ikke noe alvorlig da. Jeg følte selv det var snusen sin skyld. Legene på sykehuset sa til meg det var lite trolig, likevel riser jeg meg selv fortsatt. 

Alle vitale organer dannes jo i de første ukene. Samtidig er vel ikke fosteret direkte knyttet til morkake den første tiden? 

Jeg sier som legen min, lite trolig det har vært skadelig, men kjenner følelsen du har. Jeg var veldig lei meg da jeg fant det ut, og var kjempe langt nede da han kom til verden. 

Anonymkode: 84d91...7d3

Skrevet

Viss du kaster snusen no, skal det mykje til for at det har gjort skade! 

Eg kjenner fleire som har bevisst røyka då dei var gravide, pga vanskeleg svangerskap og reddsel for å gjera noko mykje værre enn ein røyk i ny og ne! Dei ungane er friske og raske! Så det skal ganske store mengder til før barnet tar skade!

Men sjølvsagt må du kaste snusen no, for kvifor vil du risikere det?!

Gratulera 😄💖

Anonymkode: 9c5d1...6c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...