Gå til innhold

Feriehus i Kroatia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår litt brokete familie med mange slags behov ønsker oss en tur til Kroatia til sommeren. Vi ønsker å leie leiligheter/feriehus, men hvor finner man sånt? 

Nærhet til strand, aller helst basseng, 4 soverom, i nærheten av en by med togstasjon☺️ 

Noen tips? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du nevner nærhet til strand og nærhet til togstasjon... Der får du vanskeligheter hvis du vil ha begge deler. Legger ved oversikt over jernbanesystemet i Kroatia. Da har du Spilt , Sibenik, Pula og Zadar å velge mellom.

Screenshot_20181230-092432.jpg

Anonymkode: a353f...dcd

Skrevet

Vi har vært to familier som har dratt sammen, og hatt både leiligheter og hus med 4 soverom. Vi har bestilt gjennom Booking.com. Men da bør du raske på, det blir ofte utsolgt for enhetene med så mange soverom.

Anonymkode: 6547b...ba5

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du nevner nærhet til strand og nærhet til togstasjon... Der får du vanskeligheter hvis du vil ha begge deler. Legger ved oversikt over jernbanesystemet i Kroatia. Da har du Spilt , Sibenik, Pula og Zadar å velge mellom.

Screenshot_20181230-092432.jpg

Såpass! Takk for tips! 

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har vært to familier som har dratt sammen, og hatt både leiligheter og hus med 4 soverom. Vi har bestilt gjennom Booking.com. Men da bør du raske på, det blir ofte utsolgt for enhetene med så mange soverom.

Anonymkode: 6547b...ba5

Takk for tips til nettsted! Vi skal kjappe oss☺️

Skrevet
Akkurat nå, Optatium skrev:

Såpass! Takk for tips! 

Jeg har reist mye i Kroatia.  Buss fungerer utmerket, så ikke la tog være ett ultimatum. Og selvsagt båt.

Men hvis du må ha tog vil jeg anbefale Sibenik. Hadde du spurt meg for 10 år siden hadde jeg anbefalt Split, men det har blitt en "tourist trap" i det siste, veldig dyrt. Pula? Vel, hvis du orker fulle engelskmenn. Det går mange Ryanair fly fra UK til Pula. Og vel, engelskmenn på ferie... Jeg har ikke vært i Zadar. 

Skrevet

Vi har vert i Sibenik de to siste årene. Velg hus med basseng er mitt beste råd ;)

Anonymkode: 5f2d2...e7c

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har reist mye i Kroatia.  Buss fungerer utmerket, så ikke la tog være ett ultimatum. Og selvsagt båt.

Men hvis du må ha tog vil jeg anbefale Sibenik. Hadde du spurt meg for 10 år siden hadde jeg anbefalt Split, men det har blitt en "tourist trap" i det siste, veldig dyrt. Pula? Vel, hvis du orker fulle engelskmenn. Det går mange Ryanair fly fra UK til Pula. Og vel, engelskmenn på ferie... Jeg har ikke vært i Zadar. 

Problemet er et familiemedlem med flyskrekk som må ta tog dit vi skal, derfor kjekt med togstasjon ikke så alt for langt unna. Skal kikke på Sibenik, takk for tips☺️

Skrevet
13 timer siden, Optatium skrev:

Problemet er et familiemedlem med flyskrekk som må ta tog dit vi skal, derfor kjekt med togstasjon ikke så alt for langt unna. Skal kikke på Sibenik, takk for tips☺️

Busser går overalt. Og båter til alle øyene.

Anonymkode: bc1c0...67a

Skrevet

Vi var i Kroatia i sommer, var i Pula å så lite til fulle engelsk menn de 3 ukene vi var der. 

Vi leide hus gjennom novasol, så du kan jo se om du finner noe der også.

Anonymkode: 7959b...b94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...