Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #1 Skrevet 29. desember 2018 Rimelig oppgitt og lei meg nå.... hadde en pose, stor kiwi pose med masse tøy jeg hadde strikket som jeg har brukt lang tid på pga avansert mønster osv.. mye nytt og dyrt garn der også. den er nå selvfølgelig kastet, enten av mannen eller min mor. Den hadde aldri en fast plass annet enn ved sofaen. Kjenner jeg er sjukt lei av at det ene tingen jeg hadde hjemme som bare var mitt er borte.. er ikke første gang min mann kaster noe som er mitt ved et uhell og min mor bare føler trangen for å legge ting hvor det enn passer henne. Hu har kastet masse verdifullt tidligere. Og ingen av de strikker selv så jeg og min «sære» hobby kan erstattes ifølge dem... altså er bare irritert Anonymkode: 4de19...c1c
Superdolly Skrevet 29. desember 2018 #2 Skrevet 29. desember 2018 Oi! Da hadde jeg laget et himla bråk altså! Jeg kjenner hevntankene komme på dine vegne, hi. Stor klem fra meg.
Himmel og hav Skrevet 29. desember 2018 #3 Skrevet 29. desember 2018 Da hadde helvete vært løs hjemme hos meg, og både mann og mor skulle ha fått gått gjennom søpla til de fant den igjen! Om de ikke skjønner, så "kast" mannens fiskestang/myntsamling/fotballsko og mors perleøredobber, og se om de da synes det er ålreit når andre ikke bryr seg om det de synes er verdifullt.
amandine Skrevet 29. desember 2018 #4 Skrevet 29. desember 2018 Jeg håper inderlig at det er din mor og ikke mannen!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #5 Skrevet 29. desember 2018 Fryktelig dårlig gjort av de, men du bør finne noe annet å ha dette i enn en bærepose. Kurv, nett, handlenett, hva som helst bare noe som ikke kan forveksles med en søppelpose uansett hvor fjern en er. Nille har nå 70 %på alt av jul, kjøp deg noen juleposer til å ha strikketøyet i. Da får du strikketøyet ditt iferd og ed ander syns kanskje ikke det ser ut som rot og søppel heller. Anonymkode: 57d26...d80
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #6 Skrevet 29. desember 2018 17 minutter siden, Himmel og hav skrev: Da hadde helvete vært løs hjemme hos meg, og både mann og mor skulle ha fått gått gjennom søpla til de fant den igjen! Om de ikke skjønner, så "kast" mannens fiskestang/myntsamling/fotballsko og mors perleøredobber, og se om de da synes det er ålreit når andre ikke bryr seg om det de synes er verdifullt. Han har gått gjennom søpla og den ble hentet tidligere idag så der var det ikke stort å finne. Kjenner jeg bare blir mer og mer irritert egentlig. Anonymkode: 4de19...c1c
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #7 Skrevet 29. desember 2018 23 minutter siden, Superdolly skrev: Oi! Da hadde jeg laget et himla bråk altså! Jeg kjenner hevntankene komme på dine vegne, hi. Stor klem fra meg. Han har besøk av kompiser så jeg holder maska så det ikke blir dårlig stemning men han gleder seg nok ikke til de drar. Er rimelig irritert. Betryggende å vite at fler hadde følt det på samme måte. Anonymkode: 4de19...c1c
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #8 Skrevet 29. desember 2018 13 minutter siden, amandine skrev: Jeg håper inderlig at det er din mor og ikke mannen! Tror det er en blanding av de to, hvor mor har lagt den ved søpla og mannen har tatt det med ut. Blir lovet mye nytt strikketøy og iPad med alle strikkeoppskrifter. Men surt for det om 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fryktelig dårlig gjort av de, men du bør finne noe annet å ha dette i enn en bærepose. Kurv, nett, handlenett, hva som helst bare noe som ikke kan forveksles med en søppelpose uansett hvor fjern en er. Nille har nå 70 %på alt av jul, kjøp deg noen juleposer til å ha strikketøyet i. Da får du strikketøyet ditt iferd og ed ander syns kanskje ikke det ser ut som rot og søppel heller. Anonymkode: 57d26...d80 Vi har sortert alt hjemme. Kjøpt bokser osv til absolutt alt, så hver ting har sin plass... det manglet bare en boks og et sted å legge strikketøyet... men jeg utsatte det hele tiden, så du har helt rett. Regnet bare med at den ene tingen som bare var min ikke ble rørt 😕 Anonymkode: 4de19...c1c
Optatium Skrevet 29. desember 2018 #9 Skrevet 29. desember 2018 Helvete hadde vært løs her. Strikketøyet er hellig.
the amazing spidermamma Skrevet 29. desember 2018 #10 Skrevet 29. desember 2018 Så utrolig dårlig gjort! Tenk så mye arbeid som ligger i et strikketøy. Synes du bør skaffe deg et bærenett hvor du skriver med tydelige bokstaver: Ligg unna! Ikke rør! Hvis du er i det kreative og aggressive hjørnet, kan du jo også dekorere det med voodoo-dokker, gjennomhullet av strikkepinner. Så skjønner de kanskje at de ikke skal kødde med strikketøyet ditt...
Modesty Blaise. Skrevet 29. desember 2018 #11 Skrevet 29. desember 2018 Åhh, jeg hadde blitt så rasende! Jeg klikket litt tidligere i julen bare fordi mannen hadde lånt en tynn strikkepinne til å sjekke om en kake var ferdig 😠 Hedde noen kastet hele strikketøyet mitt så hadde jeg ikke vært så hyggelig og godt oppdratt at jeg hadde ventet til kameratene hadde dratt. Jeg hadde eksplodert på flekken.
Hjertefru Skrevet 29. desember 2018 #12 Skrevet 29. desember 2018 1 minutt siden, Modesty Blaise. skrev: Åhh, jeg hadde blitt så rasende! Jeg klikket litt tidligere i julen bare fordi mannen hadde lånt en tynn strikkepinne til å sjekke om en kake var ferdig 😠 Hedde noen kastet hele strikketøyet mitt så hadde jeg ikke vært så hyggelig og godt oppdratt at jeg hadde ventet til kameratene hadde dratt. Jeg hadde eksplodert på flekken. Jeg også, er jeg redd...
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2018 #13 Skrevet 30. desember 2018 Det ville min mann aldri turt å gjøre! Han vet at jeg ville klikket seriøst.. Anonymkode: f39c1...bbd
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2018 #14 Skrevet 30. desember 2018 Jeg skjønner godt irritasjonen og fortvilelsen, men mange her skriver jo som om mannen har gjort dette med vilje? Han har jo 'bare' vært sløv og ikke sjekket posen før han kastet den, og ikke kastet håndarbeidet hennes av ren ondskap. Håper han har fått seg en lærepenge og sjekker poser han ikke kjenner til før han kaster dem. Svogeren min kastet en pose med finklær som skulle strykes. Han var jo minst like lei for det som søsteren min som mistet de fleste av blusene sine. Anonymkode: 90882...80b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå