Gå til innhold

Dere som er/har vært utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags følelser har dere for partneren deres? 

Plages dere av dårlig samvittighet? 

Anonymkode: 166f5...f31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Almost dying. Never ever verdt det, uansett hvor sterke følelsene måtte være eller en gang var. 

Anonymkode: 6e2aa...74a

Skrevet

Har vært utro. Er nå sammen med ham jeg var utro med og det var absolutt verd det❤❤ 

Anonymkode: b7431...9f7

Skrevet

Var utro, bare kyssing og flørting men fortsatt utro... 

var så lei forholdet at det ikke gikk, jeg gjorde det slutt en uke etterpå. Fikk ingen skyldfølelse heller for jeg hadde fått mer enn nok. Men jeg gjorde aldri noe mer med den jeg var utro med. Selvom fyren hadde alt en fyr skal ha, jeg ønsket bare ikke å gå til han pga alt var så fantastisk. Følte at det forsterket seg pga det dårlige forholdet. 

Anonymkode: f1a9d...755

Skrevet

Var utro flere ganger. Hadde aldri dårlig samvittighet egentlig. Den ene gangen var det en one night med en fyr i utlandet og dagen etter kjente jeg litt stikk fordi kjæresten min hjemme snakket så varmt om stedet jeg var på ferie uten ham.

De andre gangene nøt jeg bare.

Kjæresten min mishandlet meg og jeg kom meg heldigvis vekk fra han til slutt.

Anonymkode: 8165a...1f4

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva slags følelser har dere for partneren deres? 

Plages dere av dårlig samvittighet? 

Hvorfor lurer du på det? Er du tiltrukket/forelsket i en annen en partneren din? 🙂

Anonymkode: 6368b...769

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor lurer du på det? Er du tiltrukket/forelsket i en annen en partneren din? 🙂

Har et forhold til en som er gift. 

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har et forhold til en som er gift. 

Ok! 

Skrevet

Veldig glad i mannen, godt forhold. Null dårlig samvittighet.

Anonymkode: 959dd...674

Skrevet

En gang. Da var jeg 18 år og hadde vært sammen med en gutt i 1 år. Traff en som jeg likte og som jeg var utro med. Gjorde det slutt med kjæresten og ble sammen han som jeg var utro med etter noen uker. Nå har vi vært sammen i 26 år og jeg angrer ikke. Men har fortsatt litt dårlig samvittighet pga utroskap er ikke noe jeg aksepterer. 

Anonymkode: be136...79b

Skrevet

Jeg vurderer å være utro. Ikke for sexen sin skyld, men fordi jeg savner nærhet, kos og bekreftelse i forholdet.

Er glad i mannen og familien vår, men holder på å dø innvendig av manglende samhørighet og kjemi. Er egentlig et lidenskapelig menneske, men min partner har fått den siden av meg til å dø - trodde jeg. Til jeg traff han jeg nå vurderer å være utro med.

Har ikke noe ønske om å splitte opp familien, er glad i mannen omtrent som en bror. Men savner å føle lidenskap! Må legge til at jeg har jobbet med meg selv i årevis for å få kjemien til å funke med mannen, men man kan kun forandre seg selv, ikke andre...

Tror dette er tilfelle for mange som er utro, man er glad i familien og ønsker ikke å ødelegge den. Men man ønsker samtidig lidenskap og å føle at man blir sett og satt pris på som noe annet enn forelder og samarbeidspartner om Familien AS.

Anonymkode: 65187...723

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vurderer å være utro. Ikke for sexen sin skyld, men fordi jeg savner nærhet, kos og bekreftelse i forholdet.

Er glad i mannen og familien vår, men holder på å dø innvendig av manglende samhørighet og kjemi. Er egentlig et lidenskapelig menneske, men min partner har fått den siden av meg til å dø - trodde jeg. Til jeg traff han jeg nå vurderer å være utro med.

Har ikke noe ønske om å splitte opp familien, er glad i mannen omtrent som en bror. Men savner å føle lidenskap! Må legge til at jeg har jobbet med meg selv i årevis for å få kjemien til å funke med mannen, men man kan kun forandre seg selv, ikke andre...

Tror dette er tilfelle for mange som er utro, man er glad i familien og ønsker ikke å ødelegge den. Men man ønsker samtidig lidenskap og å føle at man blir sett og satt pris på som noe annet enn forelder og samarbeidspartner om Familien AS.

Anonymkode: 65187...723

Takk for fint svar! 

Da jeg var gift, trodde jeg også de siste årene at jeg ikke eide lidenskap i kroppen lenger. Hadde ikke sex med mannen på 1,5 år og null lyst. Så traff jeg han som er elskeren min nå og oppdaget kjapt at jeg hadde massevis av lidenskap i meg. Nå elsker jeg sexen jeg har med elskeren min.

Jeg er singel, kunne ikke leve lenger med mannen, ikke bare pga manglende lyst, men mange andre ting også. 

Skrevet

For en syk tråd

Anonymkode: 6c3fa...8fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...