Gå til innhold

Gravid 11 uke, vondt i låret på utsiden


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Er i uke 11 av min første graviditet. Har vært på tidlig ul og sett hjertet slå osv, så jeg vet det er noe i magehuset. Men helt siden i går så har jeg hatt litt vondt i høgre lår på utsiden. Nesten litt stikking, og stråling utover. Kommer og går veldig er ikke hele tiden. Har selvfølgelig søkt veldig mye og er redd for blodpropp.. låret er ikke opphovnet.  

Noen som har vært borti lignende? Burde eg kanskje bestille legetime? Har legetime om 2 uker men er kanskje lenge å vente ?

Anonymkode: 22c05...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har samme følelse som deg, bare det er på venstre side. Av og til er det så vondt at jeg ikke klarer å fortsette med det jeg holder på med, og må sitte eller legge meg ned. 

Har hørt at det kan være ganske normalt. Men jeg har i tillegg en cyste på eggstokken på venstre side, og det kan være grunnen til smerten sider legene. Men den cysten er da 3,5 x 2cm, så den er ganske så stor. Jeg må inn igjen på innvendig UL for å sjekke spesielt den cysten nå denne uken. Er da 3 uker siden de målene ble tatt, og er spent på hvordan den ser ut nå..

 

Nå er det en liten stund siden du skrev her da. Hvordan går det? Er det blitt bedre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.1.2019 den 3.18, t_093 skrev:

Jeg har samme følelse som deg, bare det er på venstre side. Av og til er det så vondt at jeg ikke klarer å fortsette med det jeg holder på med, og må sitte eller legge meg ned. 

Har hørt at det kan være ganske normalt. Men jeg har i tillegg en cyste på eggstokken på venstre side, og det kan være grunnen til smerten sider legene. Men den cysten er da 3,5 x 2cm, så den er ganske så stor. Jeg må inn igjen på innvendig UL for å sjekke spesielt den cysten nå denne uken. Er da 3 uker siden de målene ble tatt, og er spent på hvordan den ser ut nå..

 

Nå er det en liten stund siden du skrev her da. Hvordan går det? Er det blitt bedre? :)

Hei igjen, ja smertene er bortevekke heldigvis 🙂  du må ha masse lykke til😇

Anonymkode: 22c05...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...