Gå til innhold

Forelsket i min eks venn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det er fy fy, jeg vet bare ikke hvordan jeg skal håndtere det. Det ble slutt mellom meg og eksen for et halvt år siden, jeg som gjorde det slutt fordi jeg følte vi bare var venner og hadde så ulike mål i livet. Har ingen barn sammen. Vi er fortsatt venner selv om jeg tror han ønsker seg mer.. Så er det en venn av min eks som jeg alltid har likt men har ikke tenkt sånn på han før etter at jeg ble singel.. Jeg vet at han liker meg også, vi har snakket endel sammen og møttes noen få ganger. Kjenner begge at det er vanskelig, vil ikke såre eksen og synes samtidlig det er synd om det ikke kan bli noe mellom oss. Vi bor på en veldig liten plass et godt stykke unna noen by, så det vokser ikke akkurat single mannfolk i passende alder her.. 

Noen som har noen råd å komme med?

Anonymkode: f8a16...5b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følg hjertet. Før eller senere vil dere begge få nye partnere. 

Anonymkode: a853e...ebd

Skrevet

Eneste du kan gjøre er å følge hjernen din. Du vil garantert miste xen din som venn og xen din vil garantert miste sin gode kamerat. Så om du vil ødelegge forholde mellom dere og de to, værsegod. 

Anonymkode: f1853...f06

Skrevet

Skal man ta hensyn til alt og alle sp vil man aldri finne den rette lykken i livet. 

Anonymkode: fbf45...9d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...