Anonym bruker Skrevet 28. desember 2018 #1 Skrevet 28. desember 2018 Fikk en vannkoker til jul. Jeg ønsket meg en vannkoker, men rett før jul fikk jeg en vannkoker i bursdagpresang. Flott merke og design. Gave fra en i familien. Veldig fornøyd. Til jul fikk jeg enda en vannkoker. Ikke voldsomt kjent merke og rimelig kjipt design. Jeg trenger ikke to vannkokere, vannkokeren var kjip og jeg valgte derfor å bytte den. Så på butikkens nettside at den var priset til 400 kr. Fikk imidlertid en tilgodelapp på 200. Det Viser seg at de som kjøpte den kjipe vannkokeren hadde kjøpt den på kampanje: Kjøp 4 julegaver og få den billigeste til halv pris. Min vannkoker var den billigeste. Det verste av alt: Da de leverte julegaver til oss fikk de vite at jeg hadde fått ny, flott vannkoker. Likevel leverte den kjipe vannkokeren. Man får ingenting får 200.- på elektro-butikker (eller noe annet sted for den del). Har ikke lyst til å betale mellomlegg for noe jeg hverken trenger eller har lyst på. Skikkelig skuffet og irritert. Burde ha beholdt vannkokeren og solgt den for 400.- på Finn istedet. Anonymkode: adb75...b7d
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2018 #2 Skrevet 28. desember 2018 Okay. Dette var fullstendig uinteressant. Anonymkode: 89d7f...d32
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2018 #3 Skrevet 28. desember 2018 Hvor vil du med dette? Anonymkode: 1f9ef...dea
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2018 #4 Skrevet 28. desember 2018 Er utrolig skuffet og irritert. For det første fikk denne personen en føott og dyr gave av oss. Fot det andre kunne vedkommende fint gitt meg noe annet når h*n visste at jeg allerede hadde fått en vannkoker av topp kvalitet og design. Anonymkode: adb75...b7d
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2018 #5 Skrevet 28. desember 2018 Vil du ha trøst? Ellee hva er det du vil? Anonymkode: d8c95...8bc
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2018 #6 Skrevet 28. desember 2018 Du fremstår som en smule bortskjemt her bare så du vet det.... Hvor gammel er du egentlig? Anonymkode: 7aa7c...5a3
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2018 #7 Skrevet 28. desember 2018 Stakkar. Anonymkode: e9c60...324
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2018 #8 Skrevet 28. desember 2018 Hvorfor kunne du ikke selge den på Finn eller markedplace til f.eks 300,-? Anonymkode: 858cf...964
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2018 #9 Skrevet 28. desember 2018 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor kunne du ikke selge den på Finn eller markedplace til f.eks 300,-? Anonymkode: 858cf...964 Det kunne jeg ha gjort, men butikken sa ingenting om at vannkokeren var kjøpt for 200.- jeg fikk bare tilgodelapp og det var det. Anonymkode: adb75...b7d
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2018 #10 Skrevet 28. desember 2018 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Flere som blir med på rosetog? Anonymkode: 89d7f...d32
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #11 Skrevet 29. desember 2018 snakk om og være utakknemlig og bortskjemt Anonymkode: 4791a...550
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #12 Skrevet 29. desember 2018 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Fikk en vannkoker til jul. Jeg ønsket meg en vannkoker, men rett før jul fikk jeg en vannkoker i bursdagpresang. Flott merke og design. Gave fra en i familien. Veldig fornøyd. Til jul fikk jeg enda en vannkoker. Ikke voldsomt kjent merke og rimelig kjipt design. Jeg trenger ikke to vannkokere, vannkokeren var kjip og jeg valgte derfor å bytte den. Så på butikkens nettside at den var priset til 400 kr. Fikk imidlertid en tilgodelapp på 200. Det Viser seg at de som kjøpte den kjipe vannkokeren hadde kjøpt den på kampanje: Kjøp 4 julegaver og få den billigeste til halv pris. Min vannkoker var den billigeste. Det verste av alt: Da de leverte julegaver til oss fikk de vite at jeg hadde fått ny, flott vannkoker. Likevel leverte den kjipe vannkokeren. Man får ingenting får 200.- på elektro-butikker (eller noe annet sted for den del). Har ikke lyst til å betale mellomlegg for noe jeg hverken trenger eller har lyst på. Skikkelig skuffet og irritert. Burde ha beholdt vannkokeren og solgt den for 400.- på Finn istedet. Anonymkode: adb75...b7d Det er jo mulig at de kjøpte vannkokeren før du fikk en annen. Og siden det ikke virker som du virker særlig hyggelig, så gadd de ikke finne noe annet! Anonymkode: d82cb...e6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå