Gå til innhold

Forlover folk seg virkelig i dag......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min hinter til mulig forlovelse snart. Det gleder jeg meg til. Tror ikke vi lager annonse i aviser, det blir vel heller en skryteststus på facebook tenker jeg 😜😅😍

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Annonse i avisa satte vi inn da vi hadde giftet oss. 😉 Ingen visste at vi skulle gifte oss, men selvfølgelig visste mange at vi var forlovet, selv uten annonse. 

Anonymkode: 95b49...442

Skrevet

De som gjør stort nummer av forlovelsen er i min erfaring ofte de som ikke gifter seg innen ett år av den. Juhu jeg er forlovet= 10 år samboer uten ekteskap.

Marie and Martin changed their relationship status to engaged= gift innen 5 månder. Har du fått invitasjon alt?

Anonymkode: e1a8c...fc0

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når jeg tenker forlovet, tenker jeg på de som kjøper forlovelsesring, og annonserer i avisa...

Anonymkode: 89803...48c

Du har misforstått. Man er forlovet fra det tidspunktet man avtaler å gifte seg til man faktisk gjør det. Noen har ringer og «annonserer» forlovelsen, andre er mer private. Det spiller ingen rolle. Forlovelse er like vanlig som før, men hislogere var det mer vanlig med annonse i avisa (og lysning i kirka). 

Jeg og mannen min var forlovet ca ti måneder før vi giftet oss. 

Skrevet

Min mann fridde med en alliansering, og da var vi forlovet i 6 mnd frem til bryllupet. Jeg bruker samme ring som giftering, bare med en ny sten. Mine svigerforeldre la det inn i lokalavisen når vi skulle gifte oss, dette er ikke noe vi hadde gjort selv, men de er litt gammeldags sånn sett.

Men vi var forlovet fra han fridde, til vi giftet oss, har aldri tenkt at det er gammeldags eller feil?

Anonymkode: a7c93...342

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...