Gå til innhold

Kjøpe julegaver på salg

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har lyst til å kjøpe julegaver på salg, f.eks nå i romjula. Det vil jo ikke være mulig å bytte disse gavene. Hva tenker folk om å gjøre det?

Endret av aanonym
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på! 👍 Mottaker kan berre selge/gi videre viss gaven ikkje faller i smak! 😊

Skrevet

Jeg gjør det stadig. Men jeg kjøper gjerne til de jeg kjenner godt og det har aldri vært spørsmål om bytting.

Anonymkode: 1c766...e6e

Skrevet

Kjøp i vei, men viss det er kle så kjøp heller for stort enn for lite 😊 

Anonymkode: 053f0...961

Skrevet

Helt greit det vel. Da får man jo ofte mye mer for pengene enn ellers. 

Anonymkode: b267e...54c

Skrevet

Jeg kjøper merkevarer på Kitchn og Til bords, de får man byttet uten byttelapp hele året. 

Anonymkode: d2ab6...5fb

Skrevet

Unngå klær til jojo-slankere bare. 😛

Anonymkode: 214c6...6a5

Skrevet

Har allerede startet julegavehandelen jeg. Kjøper litt hele året og er nøye med hva hver enkelt får. Aldri hatt noe problem med bytting.

Men kjøper heller ikke en masse vas bare fordi det er billig.

Anonymkode: a3f34...84c

Skrevet

Da skal du være rimelig sikker på at det er en ok gave om et år. 

Har en tante som alltid gjør det. Det er håpløst fordi hun alltid kjøper ting jeg ikke trenger. Sengetøy som går ut av beholdningen, så da får jeg ikke byttet etc. Ville mye heller hatt sjokolade eller stearinlys for den saks skyld.

Anonymkode: 90ee0...dd0

Skrevet

Det hadde jeg lett gjort om jeg hadde penger til det å visste hva jeg skulle kjøpe. Selv begynner jeg i august å kjøper litt hver måned så det ikke blir så dyrt i desember. Da kan heller ikke gavene byttes men sånn må det bare bli,har dårlig råd så kan virkelig ikke kjøpe alt i Desember. 

Anonymkode: 91645...3d9

Skrevet

Takk for svar. Før var det ikke så vanlig å bytte gaver. So what om man får sengetøy som ikke kan byttes? Man trenger vel alltids nytt sengetøy? 

Kjøper ikke klær, det er veldig vanskelig å kjøpe til andre. Men pynt, kjøkkenutstyr, service/glassvarer, sengetøy, håndklær osv bør kunne gå bra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...