Anonym bruker Skrevet 28. desember 2018 #1 Skrevet 28. desember 2018 Sliter med jentas tykke hår, trenger strikk som kan gå rundt håret 3 ganger. Noen som har gode tips til oss ? Vi kan godt bestille på nett. Anonymkode: b237c...31c
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2018 #2 Skrevet 28. desember 2018 Disse bruker jeg https://www.glitter.no/harstrikk-stor De sliter ikke på håret sånn som tynne strikker gjør og jeg får den tre ganger rund om jeg har vanlig helstehale (ofte har jeg bare en rotete "dutt" og da bruker jeg den to ganger rundt). Jeg har krøller og mye hår da, ikke helt sikkert på hvordan den fungerer på helt glatt hår. Anonymkode: 6ebda...96b
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2018 #3 Skrevet 28. desember 2018 Tusen takk. De må prøves. Anonymkode: b237c...31c
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2018 #4 Skrevet 28. desember 2018 Selv må jeg bruke to strikk om jeg har langt hår (har kort hår siden håret er så tykt at det bare er irriterende. Tar minst en dag før det tørker osv) Yngste datter her ut til å få like tykt hår som meg, hun bruker også to strikk. Første strikket for å få samlet det, andre strikket for å stramme skikkelig, får ikke strammet skikkelig med første. Tror det er strikka fra glitter ungene bruker. Hamstet for endel år siden så litt usikker, men tror det var glitter. Anonymkode: f10dd...139
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2018 #5 Skrevet 28. desember 2018 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Disse bruker jeg https://www.glitter.no/harstrikk-stor De sliter ikke på håret sånn som tynne strikker gjør og jeg får den tre ganger rund om jeg har vanlig helstehale (ofte har jeg bare en rotete "dutt" og da bruker jeg den to ganger rundt). Jeg har krøller og mye hår da, ikke helt sikkert på hvordan den fungerer på helt glatt hår. Anonymkode: 6ebda...96b Disse bruker jeg på mitt eget hår også. Har mye, langt og tykt hår, med fall, ikke krøller. Anonymkode: 5bf0a...a20
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2018 #6 Skrevet 28. desember 2018 Jeg pleier å kjøpe på bikbok. Noen går tre ganger rundt, mens andre er litt for korte. Anonymkode: c5ea5...561
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2018 #8 Skrevet 28. desember 2018 Jeg har megatykt, tungt og langt hår. Det eneste som holder det oppe er strikkene hos Bik Bok. Hørt flere si det samme. Anonymkode: c3a5b...cae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå