Gå til innhold

Strikk til megatykt hår ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med jentas tykke hår, trenger strikk som kan gå rundt håret 3 ganger. Noen som har gode tips til oss ? Vi kan godt bestille på nett. 

Anonymkode: b237c...31c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse bruker jeg

https://www.glitter.no/harstrikk-stor

De sliter ikke på håret sånn som tynne strikker gjør og jeg får den tre ganger rund om jeg har vanlig helstehale (ofte har jeg bare en rotete "dutt" og da bruker jeg den to ganger rundt). Jeg har krøller og mye hår da, ikke helt sikkert på hvordan den fungerer på helt glatt hår.

Anonymkode: 6ebda...96b

Skrevet

Tusen takk. De må prøves. 

Anonymkode: b237c...31c

Skrevet

Selv må jeg bruke to strikk om jeg har langt hår (har kort hår siden håret er så tykt at det bare er irriterende. Tar minst en dag før det tørker osv) Yngste datter her ut til å få like tykt hår som meg, hun bruker også to strikk. Første strikket for å få samlet det, andre strikket for å stramme skikkelig, får ikke strammet skikkelig med første. 

Tror det er strikka fra glitter ungene bruker. Hamstet for endel år siden så litt usikker, men tror det var glitter. 

Anonymkode: f10dd...139

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Disse bruker jeg

https://www.glitter.no/harstrikk-stor

De sliter ikke på håret sånn som tynne strikker gjør og jeg får den tre ganger rund om jeg har vanlig helstehale (ofte har jeg bare en rotete "dutt" og da bruker jeg den to ganger rundt). Jeg har krøller og mye hår da, ikke helt sikkert på hvordan den fungerer på helt glatt hår.

Anonymkode: 6ebda...96b

Disse bruker jeg på mitt eget hår også. Har mye, langt og tykt hår, med fall, ikke krøller. 

Anonymkode: 5bf0a...a20

Skrevet

Jeg pleier å kjøpe på bikbok. Noen går tre ganger rundt, mens andre er litt for korte. 

Anonymkode: c5ea5...561

Skrevet

Jeg har megatykt, tungt og langt hår. Det eneste som holder det oppe er strikkene hos Bik Bok. Hørt flere si det samme.

Anonymkode: c3a5b...cae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...