Gå til innhold

Lang doblingstid men ikke SA/MA?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får ikke henvisning fra legen min så vet ikke hva jeg skal gjøre :( Gynekologen her tar kun folk med henvisning.

Anonymkode: 327c5...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Får ikke henvisning fra legen min så vet ikke hva jeg skal gjøre :( Gynekologen her tar kun folk med henvisning.

Anonymkode: 327c5...785

Her får vi ul hos føden, å vi kan henvise oss selv. Men vil du ikke gå privat. Men du blør ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at jeg burde ringe sykehuset? Nei inget blod enda (6+5) kun bittelitt grå/rosa utflod to ganger.

Anonymkode: 327c5...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mener du at jeg burde ringe sykehuset? Nei inget blod enda (6+5) kun bittelitt grå/rosa utflod to ganger.

Anonymkode: 327c5...785

Har du fortsatt symptomer på svangerskap og ingen smerter. Kan ringe å snakke med dem? Fortell du er bekymret, pleier jo alltid å henvise til tidlig ul ved lav dobling av hcg. For å sjekke at svangerskapet ikke er utenfor livmoren også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får ringe å høre med dem da :) Har fortsatt symptomer og tester positivt på urinprøver. Ingen smerter eller blod :) Takk for hjelpen!

Anonymkode: 327c5...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håpet på noen positive erfaringer, men virker ju som om dette er dømt til å mislykkes da 😭 Skal ringe runt til alle steder jeg kan Google meg frem til når de åpner igjen etter juleferien.

Anonymkode: 327c5...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde håpet på noen positive erfaringer, men virker ju som om dette er dømt til å mislykkes da 😭 Skal ringe runt til alle steder jeg kan Google meg frem til når de åpner igjen etter juleferien.

Anonymkode: 327c5...785

Jeg har ikke tatt hcg serum så ofte desverre. Gi en oppdatering da. 

Det er positivt at du fortsatt har symptomer og ikke blør. 

Har mistet mange ganger, da har symptomer blitt borte ett par dager før jeg har begynt å blø. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tatt ultralyd idag, tom fostersekk som såg fin ut og hadde bra form med en antydning til plommesekk men inget foster. Gynekologen har et litet håp om at jeg er 5+0 og ikke 7+0, hvilket kan stemme enligt mine beregninger. Skal tilbake 14/1 igjen .. sitter ikke med en god følelse i magen akkurat nå altså .. Har fått sterkere symptomer men det hjelper jo ikke når/hvis sekken er tom .. Skal jeg behøve oppleve alle slags spontanaborter det finnes før jeg å kan få en baby? 😭

Anonymkode: 327c5...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har regnet litt, det er 8+1 fra første dagen i siste mens idag og eksakt 5+0 fra eggløsning ..

Anonymkode: 327c5...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.1.2019 den 17.22, Anonym bruker skrev:

Fikk tatt ultralyd idag, tom fostersekk som såg fin ut og hadde bra form med en antydning til plommesekk men inget foster. Gynekologen har et litet håp om at jeg er 5+0 og ikke 7+0, hvilket kan stemme enligt mine beregninger. Skal tilbake 14/1 igjen .. sitter ikke med en god følelse i magen akkurat nå altså .. Har fått sterkere symptomer men det hjelper jo ikke når/hvis sekken er tom .. Skal jeg behøve oppleve alle slags spontanaborter det finnes før jeg å kan få en baby? 😭

Anonymkode: 327c5...785

Tok du utvendig eller innvendig ultralyd.? 

Krysser fingrene☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...