Gå til innhold

Dere menn. Hvordan hadde du reagert på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se for deg dette scenario: Du og den nye kjæresten din er ute på byen med din nærmeste kompis og hans dame, pluss en singel kompis som er kjent for å være en notorisk damemagnet som ligger rundt. Dere drikker og blir god og brisne og den single kompisen sier til din nye kjæreste at hun er pen og morsom. Og så plutselig svarer hun med "vi burde ligge sammen alle fem"

Hvordan hadde du reagert på dette om dere aldri hadde snakket om å involvere andre i sexlivet deres?

Anonymkode: 8c44e...cb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde det plutselig gått opp for meg at jeg fant nok feil dame.

Videre hadde jeg meldt meg ut av dette miljøet, reist hjem og chattet med camgirls i stedet.

Anonymkode: e7521...858

Skrevet

Jeg er ikke mann, men kunne plutselig ha slått en slik spøk i fylla jeg altså uten å mene det. 

Anonymkode: 171e6...614

Skrevet

Spurte mannen, og han hadde droppet meg på sekundet,kompisen også. 

Kompisene dine skal jo helst ikke si sånt til dama de med mindre du selv syns det er ok. Og dama bør vel snakke med deg om noe sånt først før hun lirer sånt ut av seg foran andre. 

Anonymkode: 00a57...23d

Skrevet

Spurte mannen min også, han hadde bedt meg ryke å reise hadde dette falt ut av munnen min. Men jøss kjør på viss du syns dette høres spennende ut og om resten av flokken vil dette også. Men viss kompisen din er en skikkelig damemagnet så må du jo ikke se bort ifra at den mye dama de foretrekker han istedenfor da. Sikkert en av grunnene for at hun dama de spurte om dette også, pga kompisen din. 

Anonymkode: 82124...e9f

Skrevet

Er ikke mann, men for meg høres dette ut som «uskyldig» fylleprat. Nå er ikke jeg og har aldri vært i et miljø fredet drives på med sånt, så sikkert derfor jeg hadde tatt det som en spøk.

Anonymkode: 9cf6f...36f

Skrevet

Hun er ute etter gruppesex høres det ut som. Trashy dame. 

Anonymkode: 2a686...707

Skrevet

Det hadde jeg tatt som en spøk.

Anonymkode: a5c77...280

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det hadde jeg tatt som en spøk.

Anonymkode: a5c77...280

Såå enig, skrev om det selv lengre oppe her. Dette høres veldig ut som en spøk. Ser for meg at hun kniste eller lo i samme slengen. Hadde Jeg vært kjæresten hennes hadde jeg bare sagt "tullbærta mi, nå går vi og danser" 😉

Anonymkode: 171e6...614

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...