Anonym bruker Skrevet 27. desember 2018 #1 Skrevet 27. desember 2018 Er han imot abort? sitat Dødsstraff er et klart menneskerettighetsbrudd. Det er umenneskelig og gjør mennesker til herrer over andres liv. Det er aldri greit, sier Høyre-politikeren. Anonymkode: aa343...583
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2018 #2 Skrevet 27. desember 2018 Hvordan klarer du å linke dødsstraff og abort? På tide å sette bort vindunken, kanskje? Anonymkode: 4a155...c11
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2018 #3 Skrevet 27. desember 2018 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan klarer du å linke dødsstraff og abort? På tide å sette bort vindunken, kanskje? Anonymkode: 4a155...c11 Han skriver at det er umenneskelig å være herre over andres liv. Anonymkode: aa343...583
sug lut Skrevet 27. desember 2018 #4 Skrevet 27. desember 2018 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han skriver at det er umenneskelig å være herre over andres liv. Anonymkode: aa343...583 Er du så dum eller gjør du deg til?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2018 #5 Skrevet 27. desember 2018 Han er ung og har ganske bastante meninger. Kverulerer og er veldig ovenfra og ned på FB ovenfor andre lokale politikere. Skriver en god del leserinnlegg i lokalavisa her, bærer preg av at han fortsatt er ung og har litt skylapper på. Burde nok jobbet litt på golvet for å se hvordan folk flest egentlig har det. Anonymkode: 1256f...992
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2018 #6 Skrevet 27. desember 2018 Haha! Jeg trodde navnet var en parodi på Høyre-politiker. Han er nok født i et flygel og hadde vaktelegg med belugakaviar i matpakkene i barnehagen. Anonymkode: 4322c...960
Winche Lanche Skrevet 28. desember 2018 #7 Skrevet 28. desember 2018 På 27.12.2018 den 23.08, Anonym bruker skrev: Haha! Jeg trodde navnet var en parodi på Høyre-politiker. Han er nok født i et flygel og hadde vaktelegg med belugakaviar i matpakkene i barnehagen. Anonymkode: 4322c...960 Født i et flygel? Ja, da haaber jeg sannelig han blev født i et ekte Steinway-flygel isåfall, alt annet ville vært en skandale. Sier som min gode venn fru skibsreder Daske-Nielsen: "Hva er så livet uten en morgen-munnjobb liggende på Steinway-en mens man spiser russisk kaviar og drikker Dom Perignon fra store kanner?"
Haagen Poppe Skrevet 2. januar 2019 #8 Skrevet 2. januar 2019 Hei! Som en relativt anonym fylkespolitiker er jeg på sett og vis beæret over at noen gidder å lage en helt egen tråd hvor min person harseleres med. På en annen side hadde jeg satt pris på om harseleringen skjedde ikke-anonymt. Jeg er nok blant dem som tåler det, selv om jeg synes dere beveger dere i en gråsone. Det må finnes en nedre grense for hvilke personer som må finne seg i å bli tullet med. Hvis dere har noe på hjertet forøvrig, setter jeg pris på om dere tar kontakt direkte, også hvis det er kritikk. Jeg svarer mer enn gjerne både på telefon, messenger og mail. Med vennlig hilsen Haagen Severin Nilson Poppe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå