Anonym bruker Skrevet 27. desember 2018 #1 Skrevet 27. desember 2018 en mor med 2 små , kanskje på 2 og 3 år og mor var synlig full eller ruset? Hadde du ringt etter politi? Jeg gjorde ingenting med det og nå sitter jeg her og klarer ikke og tenke på noen annet enn de 2 små nydelige jentene Anonymkode: 45b2d...bc9
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2018 #2 Skrevet 27. desember 2018 Uff og uff....JA, det hadde jeg absolutt gjort! Er det noen du kjenner? Anonymkode: c64f7...7ec
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2018 #3 Skrevet 27. desember 2018 Ja, jeg hadde reagert. Men det er ikke sikkert at det er for seint. Du kan prøve å ringe barnevernet/ barnevernvakten, og gi en beskrivelse av utseendet på mor (om du ikke har navnet). Om du er «heldig» har de alt en sak åpen på henne, og da kan denne meldingen være dråpen. Anonymkode: b1014...9a1
Banderas Skrevet 27. desember 2018 #4 Skrevet 27. desember 2018 Det kommer helt an på settingen. Hva slags situasjon var dette?
Det var en gang et menneske Skrevet 27. desember 2018 #5 Skrevet 27. desember 2018 2 minutter siden, Mrs. Meisebolle skrev: Det kommer helt an på settingen. Hva slags situasjon var dette? I hvilken setting er dette noen gang greit?
Banderas Skrevet 27. desember 2018 #6 Skrevet 27. desember 2018 2 minutter siden, Jul herfra og til månen skrev: I hvilken setting er dette noen gang greit? Skrev jeg at det noen gang er greit? HI spør om vi hadde reagert, og lurer bl.a. på om vi hadde ringt politiet, derav mitt spørsmål. Å koble inn politi er nemlig ikke ensbetydende med løsning, i alle fall ikke på sikt.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2018 #7 Skrevet 27. desember 2018 Jeg ville ringt politiet. Ikke greit uansett setting! Anonymkode: 48df8...66e
Det var en gang et menneske Skrevet 27. desember 2018 #8 Skrevet 27. desember 2018 13 minutter siden, Mrs. Meisebolle skrev: Skrev jeg at det noen gang er greit? HI spør om vi hadde reagert, og lurer bl.a. på om vi hadde ringt politiet, derav mitt spørsmål. Å koble inn politi er nemlig ikke ensbetydende med løsning, i alle fall ikke på sikt. Da ringer man heller barnevernstjenesten... Noen grep må jo tas, og det er feil å ignorere det pga. barna.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2018 #9 Skrevet 27. desember 2018 Nei kjenner henne ikke, traff de på butikken ,der hun kjøpe øl og ,men kan prøve og ringe barnevernet Anonymkode: 45b2d...bc9
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2018 #10 Skrevet 27. desember 2018 Jeg synes det er trist at du(eller andre i lignende situasjoner) ikke reagerer med en gang og ringer barnevern/politi. Å være omsorgsperson og være tydelig ruspåvirket er IKKE akseptabelt, og av hensyn til små barn, så må vi alle tørre å bry oss. Håper i hvert fall du har ringt nå, HI! Anonymkode: c64f7...7ec
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2018 #11 Skrevet 27. desember 2018 Du er like håpløs som alltid, Ane Anonymkode: 8efc6...eba
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2018 #12 Skrevet 27. desember 2018 Takk for alle svar De var takknemlig for jeg sa fra,men det var lite og få gjort med så lenge jeg ikke visste mer enn det,men de skulle ta kontakt med butikken også Anonymkode: 45b2d...bc9
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2018 #13 Skrevet 27. desember 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Takk for alle svar De var takknemlig for jeg sa fra,men det var lite og få gjort med så lenge jeg ikke visste mer enn det,men de skulle ta kontakt med butikken også Anonymkode: 45b2d...bc9 Løgn, løgn og atter løgn! Gud jeg er så lei av trolletrådene dine! Anonymkode: 8efc6...eba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå