Anonym bruker Skrevet 27. desember 2018 #1 Skrevet 27. desember 2018 Fikk en jakke som ble kjøpt på tilbud rett før jul med 1000kr avslag. Jeg vil gjerne bytte den i en annen farge, ellers samme modell og størrelse. Jakken er ikke lenger på tilbud nå. Må jeg betale mellomlegget på 1000kr for å få riktig farge da, eller får jeg enkelt byttet uten ekstra kostnad? Anonymkode: 82387...86e
Valkyriemamma Skrevet 27. desember 2018 #2 Skrevet 27. desember 2018 Det trur eg kjem ann på butikken og kor gavmilde dei er no i jula! Til vanleg kan du ikkje bytte noko som er kjøpt på salg. Eg ville tatt ein telefon til dei i morgon og høyrt med dei. Kanskje de kan koma fram til ein avtale 😊
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2018 #3 Skrevet 27. desember 2018 10 minutter siden, Valkyriemamma skrev: Det trur eg kjem ann på butikken og kor gavmilde dei er no i jula! Til vanleg kan du ikkje bytte noko som er kjøpt på salg. Eg ville tatt ein telefon til dei i morgon og høyrt med dei. Kanskje de kan koma fram til ein avtale 😊 Ja, får gjøre det De virker service-minded der, er en liten kjedebutikk, så håper det går fint hi Anonymkode: 82387...86e
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2018 #4 Skrevet 27. desember 2018 I utgangspunktet har du jo ikke krav på å få byttet varer uansett om de var kjøpt på salg eller til fullpris, men mange lar kundene bytte julegaver likevel som en ekstra service. Synes tipset over om å ringe å spørre var bra. Anonymkode: ae54b...710
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2018 #5 Skrevet 27. desember 2018 Det mest utrolige jeg har opplevd med bytting var for noen år siden. Jeg hadde fått et par støvler til jul, kjøpt til halv pris på salg. De var litt trange så jeg ville bytte til en størrelse større og eventuelt betale mellomlegget. Da jeg kom i butikken var ikke støvlene på salg lengre. Det viste seg derimot at størrelsen større var årsmodell, mens den jeg hadde fått var juniormodell og etter jul var damemodellen nedsatt. Jeg fikk derfor godskrevet full pris for støvlene jeg leverte inn og betalte halv pris på støvlene jeg tok med meg. Da hadde jeg penger igjen til en fin jakke, som også var på salg, på kjøpet. I praksis solgte butikken støvlene og jakka med 75% rabatt. Jeg så til og med fra, men datasystemet var sån så da var det ingenting å gjøre med det. Anonymkode: 7cd9e...43b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå