Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #1 Skrevet 26. desember 2018 Når jeg og samboer ble sammen drakk han særdeles mye, dette endret seg heldigvis før vi fikk barn. I perioder (helg/jul/påske...)kan han drikke slik at jeg merker han blir litt full...han går ikke å sjangler, men jeg merker det på måten han snakker osv.... Nå i jula hadde han kjøpt seg ei stor flaske sprit, en vindunk(vet ikke hvor mange liter?), stor bailys, 2 flasker whisky:...er ikke dette litt mye?eller bare jeg som får litt panikk? Anonymkode: cc71c...dab
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #2 Skrevet 26. desember 2018 Hvis han ikke skal holde hele slekta med juledram så er det veldig! mye. Hvor mye har han drukket til nå i julen da? Anonymkode: 145fd...c59
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #3 Skrevet 26. desember 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Når jeg og samboer ble sammen drakk han særdeles mye, dette endret seg heldigvis før vi fikk barn. I perioder (helg/jul/påske...)kan han drikke slik at jeg merker han blir litt full...han går ikke å sjangler, men jeg merker det på måten han snakker osv.... Nå i jula hadde han kjøpt seg ei stor flaske sprit, en vindunk(vet ikke hvor mange liter?), stor bailys, 2 flasker whisky:...er ikke dette litt mye?eller bare jeg som får litt panikk? Anonymkode: cc71c...dab Det er jo nesten umulig å si. Tør jeg spørre hvor mange år dere har hatt barn? Anonymkode: f4ebe...146
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #4 Skrevet 26. desember 2018 Skal han drikke alt det alene? Da er det i tilfelle veldig mye... Anonymkode: fbb85...1dc
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #5 Skrevet 26. desember 2018 Har hatt barn i 10 år og gått helt fint.Bare jeg som får flashback med en gang jeg ser flere flasker.......Jeg er faktisk ikke helt sikker på hvor mye han har drukket til nå(har han flasker jeg ikke vet om?).....jeg sa til han at nå var det nok. Anonymkode: cc71c...dab
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #6 Skrevet 26. desember 2018 Hvis det har gått bra i 10 år, ville jeg prøvd å senke skuldrene litt i alle fall.. men det er klart, alkohol og barn er en dårlig kombinasjon uansett. Anonymkode: f4ebe...146
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #7 Skrevet 26. desember 2018 Ja....han får noen utskeielser, men heldigvis ikke ofte...kom på at vi har jo øl her også🤦♀️ Anonymkode: cc71c...dab
pele Skrevet 26. desember 2018 #8 Skrevet 26. desember 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja....han får noen utskeielser, men heldigvis ikke ofte...kom på at vi har jo øl her også🤦♀️ Anonymkode: cc71c...dab Kva ligg det i utskeielser?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #9 Skrevet 26. desember 2018 Drikker seg ikke sjanglete, men nok til at jeg merker det er for mye...og han tåler mye...😏 Anonymkode: cc71c...dab
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #10 Skrevet 26. desember 2018 Sykt mye😱 Jeg trodde våre 6 VINflasker fordelt på tre voksne var en del... Anonymkode: 059d8...8c8
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #11 Skrevet 26. desember 2018 Sykt mye😱 Jeg trodde våre 6 VINflasker fordelt på tre voksne var en del... Anonymkode: 059d8...8c8
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #12 Skrevet 26. desember 2018 Ja er kanskje det....😏Og jeg drikker ingenting så vet ikke hva som er «normalen»?Skal følge litt med.... Anonymkode: cc71c...dab
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #13 Skrevet 26. desember 2018 Men drikk han alt nå? Mulig han bare vil ha et bredt utvalg? Vi har ganske mye alkohol hjemme. Alt frå øl, vin, rom ect. Men vi opner bare skapet et par ganger i året. Alkohol står ganske lenge. Jeg er veldig glad i cocktails, og er detfor vi har så stort utvalg. Anonymkode: a6df3...ba4
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #14 Skrevet 26. desember 2018 Kanskje han bare liker å kunne by på en variasjon av drikkevarer dersom det kommer julebesøk? hvis flaskene begynner å bli tomme uten at dere har hatt besøk, da ville jeg blitt bekymret Anonymkode: 63cfd...855
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2018 #15 Skrevet 27. desember 2018 Usunt mye og et veldig usunt fokus for en tidligere drekker. Anonymkode: ad5c3...190
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2018 #16 Skrevet 27. desember 2018 Har han tenkt å drikke alt dette alene, eller inviterer dere familie og venner i julen som også dette er ment for, Hi? Anonymkode: c2df2...35a
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2018 #17 Skrevet 27. desember 2018 Eller bare kjøpt for å ha hjemme er jo greit det. Men jeg forstår bekymringen din. Anonymkode: 2162e...eac
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2018 #18 Skrevet 27. desember 2018 Vi har kjelleren full av øl og wiskhey og rom. Mannen heller ut hvert år, men fortsetter å kjøpe av uviss grunn... før jul kjøpte jeg en liten flaske sprit, 3 flasker hvitvin, 1 flaske rødvin og mannen kjøpte inn endel øl fra polet. Jeg har vært på en fest hvor det gikk med noe, delte ei flaske med naboen en kveld og har delt en flaske med mannen. Vi drikker oss ikke ihjel altså. Men her handler det vel om dine tidligere erfaringer med han og alkohol, og ikke mengden som er kjøpt inn? Anonymkode: a4d35...d05
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2018 #19 Skrevet 27. desember 2018 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi har kjelleren full av øl og wiskhey og rom. Mannen heller ut hvert år, men fortsetter å kjøpe av uviss grunn... før jul kjøpte jeg en liten flaske sprit, 3 flasker hvitvin, 1 flaske rødvin og mannen kjøpte inn endel øl fra polet. Jeg har vært på en fest hvor det gikk med noe, delte ei flaske med naboen en kveld og har delt en flaske med mannen. Vi drikker oss ikke ihjel altså. Men her handler det vel om dine tidligere erfaringer med han og alkohol, og ikke mengden som er kjøpt inn? Anonymkode: a4d35...d05 Hvorfor heller han det ut? Bortsett fra ølet, så holder resten seg, nær sagt uendelig. Anonymkode: c2a18...db2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå