Gå til innhold

Sletting av tråden min


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det står haugevis med innlegg som mobber en bestemt bruker (mamma til ADHD gutt) på anonymforum. De får stå. Det har pågått en stund, men eskalert i det siste. Og dere klarer åpenbart ikke å håndtere nett-hetsen. 

Jeg lager en tråd for å stå opp mot mobbingen av denne brukeren. Denne sletter dere. Jeg vil gjerne vite hvilke av forumreglene jeg bryter med en slik tråd. 

Regner med at det er en av mobberne som har rapportert meg. Så får de holde på videre i fred.

 

Anonymkode: 1f14c...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser nå at moderator sier at tråden er slettet fordi den oppfordrer til brukerdebatt. 

Hvis dere mener det får dere rydde bedre i forumet deres. Det står masse hetse-innlegg der. De får stå. Jeg har ikke kapasitet til å rapportere alle, da mobberne er mange, og det kommer nye innlegg hele tiden. Dere klarer ikke holde unna. Det er vel inkonsistens i argumentasjonen din?

Jeg lager en tråd som ikke oppfordrer til brukerdebatt, jeg lager en tråd om mobbing på DIB. Verken mitt innlegg eller svarene i tråden diskuterte brukeren, selv om brukerens navn sto i overskriften. 

Så hvis dere ikke liker at jeg forsvarer de som blir mobbet får dere ordne opp på sidene deres selv. Skremmende hvordan denne brukeren får gjennomgå!

 

Anonymkode: 1f14c...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser nå at moderator sier at tråden er slettet fordi den oppfordrer til brukerdebatt. 

Hvis dere mener det får dere rydde bedre i forumet deres. Det står masse hetse-innlegg der. De får stå. Jeg har ikke kapasitet til å rapportere alle, da mobberne er mange, og det kommer nye innlegg hele tiden. Dere klarer ikke holde unna. Det er vel inkonsistens i argumentasjonen din?

Jeg lager en tråd som ikke oppfordrer til brukerdebatt, jeg lager en tråd om mobbing på DIB. Verken mitt innlegg eller svarene i tråden diskuterte brukeren, selv om brukerens navn sto i overskriften. 

Så hvis dere ikke liker at jeg forsvarer de som blir mobbet får dere ordne opp på sidene deres selv. Skremmende hvordan denne brukeren får gjennomgå!

 

Anonymkode: 1f14c...5d3

At brukerens navn står i overskriften er nok. Du må heller lage en generell tråd om temaet. Mange vil uansett hevde at det er helt greit å gjøre som de gjør.

Nå rapporterte jeg latterliggjøring i en tråd, masse er heldigvis borte nå. 

Anonymkode: eff88...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som AB-133 sier, det at brukeren er grunnen til tråden er nok til at det debateres som brukerdebatt. Lager du en generell tråd om mobbing på forumet vil den få stå da det ikke er en spesifik bruker som er hovedtemaet.

Vi rydder brukerdebatt, personangrep og latterligjøring rimelig ofte, men vi får dessverre ikke med oss alt da tempoet på forumet er høyt. Om du opplever mange innlegg i en tråd som bryter med reglene anbefaler jeg deg å rapportere ett innlegg. Da går vi ofte gjennom hele tråden for å få hele konteksten.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.12.2018 den 14.55, Ann Christin skrev:

Som AB-133 sier, det at brukeren er grunnen til tråden er nok til at det debateres som brukerdebatt. Lager du en generell tråd om mobbing på forumet vil den få stå da det ikke er en spesifik bruker som er hovedtemaet.

Vi rydder brukerdebatt, personangrep og latterligjøring rimelig ofte, men vi får dessverre ikke med oss alt da tempoet på forumet er høyt. Om du opplever mange innlegg i en tråd som bryter med reglene anbefaler jeg deg å rapportere ett innlegg. Da går vi ofte gjennom hele tråden for å få hele konteksten.

Ann Christin, admin

Nå har ikke jeg sett akkurat den tråden hi snakker om. Men mitt generelle inntrykk ang hets av den bestemte brukeren hi snakker om, så synes jeg dere er ekstremt slappe. Jeg har selv rapportert stygge kommentarer som er svart henne og kommentarer ang henne, som ikke blir slettet, evt sletter dere akkurat den kommentaren, men lar mange andre kommentarer i tråden stå.

Enkelte brukerere er ekstremt stygge i kommentarene sine, men de får vedig stort spillerom av dere. Det er tydeligvis stor takhøyde for å få såpass mange varsler som kan gi midlertidig utestengelse.

Anonymkode: a2a61...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå har ikke jeg sett akkurat den tråden hi snakker om. Men mitt generelle inntrykk ang hets av den bestemte brukeren hi snakker om, så synes jeg dere er ekstremt slappe. Jeg har selv rapportert stygge kommentarer som er svart henne og kommentarer ang henne, som ikke blir slettet, evt sletter dere akkurat den kommentaren, men lar mange andre kommentarer i tråden stå.

Enkelte brukerere er ekstremt stygge i kommentarene sine, men de får vedig stort spillerom av dere. Det er tydeligvis stor takhøyde for å få såpass mange varsler som kan gi midlertidig utestengelse.

Anonymkode: a2a61...d72

Enig i det, noen er tydeligvis fritt vilt... 

Anonymkode: eff88...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På ‎30‎.‎12‎.‎2018 den 0.26, Anonym bruker skrev:

Enig i det, noen er tydeligvis fritt vilt... 

Anonymkode: eff88...133

Alle som signerer med nick blir før eller senere fritt vilt. Prøv selv, og du vil se det. Prøv å svare med nick på alle innlegg i f eks en måned. Av en eller annen grunn fører det til hatreaksjoner omtrent uansett hvem det gjelder, for da begynner folk å legge merke til deg.

Anonymkode: 361f2...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...