mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. desember 2018 #1 Skrevet 26. desember 2018 Her er vi veldig klare til ett nytt år fullt av nye opplevelser og oppdagelser⭐️
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #2 Skrevet 26. desember 2018 Ja blir bra det ❤️ Anonymkode: 71ad3...876
Yellow Brick Road Skrevet 26. desember 2018 #3 Skrevet 26. desember 2018 Nå vet jeg ikke helt hva det er å være klar for et nytt år. Året kommer jo av seg selv, det er ikke noe jeg føler at jeg skal være klar til. Men det er noe eget med et nytt år, selv om det forsåvidt bare er en ny dag og en ny måned. Det er noe med følelsen av blanke ark og nye muligheter på en annen måte enn overgangen mellom juni og juli. Nyttårsaften er kanskje min yndlingsdag i løpet av året, det er noe eget med denne overgangen, en blanding av vemod, forventning og ettertanke. Og det er deilig å åpne kalenderdagboka og begynne å fylle den med nye ting.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #4 Skrevet 26. desember 2018 Hva er det du lurer på egentlig? Jeg gleder meg til resten av jula og det som skal skje i 2019, men det har ikke noe spessielt å si at året er 2019 og ikke 2018. Jeg skjønner ikke helt hva det skal bety å være klar til neste år. 2019 kommer uansett så lenge jeg holder meg i live. Jeg har i hvertfall ingen planer om å ta livet av meg før tirsdag. Anonymkode: fd29f...967
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. desember 2018 Forfatter #5 Skrevet 26. desember 2018 3 minutter siden, Yellow Brick Road skrev: Nå vet jeg ikke helt hva det er å være klar for et nytt år. Året kommer jo av seg selv, det er ikke noe jeg føler at jeg skal være klar til. Men det er noe eget med et nytt år, selv om det forsåvidt bare er en ny dag og en ny måned. Det er noe med følelsen av blanke ark og nye muligheter på en annen måte enn overgangen mellom juni og juli. Nyttårsaften er kanskje min yndlingsdag i løpet av året, det er noe eget med denne overgangen, en blanding av vemod, forventning og ettertanke. Og det er deilig å åpne kalenderdagboka og begynne å fylle den med nye ting. Ja slik er det for meg også. Man starter liksom på nytt. Legger bak seg noe og trer inn i noe nytt. Litt samme følelsen som man fikk som liten når man startet på ett nytt skoleår. Jeg elsker den følelsen og ja nyttårsaften er magisk ⭐️
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #6 Skrevet 26. desember 2018 Både og! 2018 har på et personlig nivå vært et veldig fint år. Det er blant annet første året på 15 år jeg ikke har trengt å dra i en begravelse eller flere. Samtidig er det alltid fint å gå inn i et nytt år; nye muligheter og alt det der. Anonymkode: afea6...fc1
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #7 Skrevet 26. desember 2018 2 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Her er vi veldig klare til ett nytt år fullt av nye opplevelser og oppdagelser⭐️ Først skal vi bli ferdige med dette året da! Koseligste tiden hvert år dette da! Så ved nyttår ønsker vi det nye året velkommen. Anonymkode: 505ad...13f
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. desember 2018 Forfatter #8 Skrevet 26. desember 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva er det du lurer på egentlig? Jeg gleder meg til resten av jula og det som skal skje i 2019, men det har ikke noe spessielt å si at året er 2019 og ikke 2018. Jeg skjønner ikke helt hva det skal bety å være klar til neste år. 2019 kommer uansett så lenge jeg holder meg i live. Jeg har i hvertfall ingen planer om å ta livet av meg før tirsdag. Anonymkode: fd29f...967 Jeg mener gleden over at ett nytt år begynner. Det finnes ikke noe herligere enn å våkne til ett helt nytt år.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #9 Skrevet 26. desember 2018 3 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Jeg mener gleden over at ett nytt år begynner. Det finnes ikke noe herligere enn å våkne til ett helt nytt år. Holder du deg ikke våken på nyttårskvelden? Anonymkode: 505ad...13f
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. desember 2018 Forfatter #10 Skrevet 26. desember 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Holder du deg ikke våken på nyttårskvelden? Anonymkode: 505ad...13f Her mente jeg selvsagt når man våkner etter å ha lagt seg på nyttårsaften
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #11 Skrevet 26. desember 2018 2 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Jeg mener gleden over at ett nytt år begynner. Det finnes ikke noe herligere enn å våkne til ett helt nytt år. Du er ikke garantert å få et helt år selv om du opplever 1.januar. Det er moro med nyttårsfeiring, men det er strengt tatt ikke så mye som forandrer seg fra 31. desember. Anonymkode: fd29f...967
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. desember 2018 Forfatter #12 Skrevet 26. desember 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Du er ikke garantert å få et helt år selv om du opplever 1.januar. Det er moro med nyttårsfeiring, men det er strengt tatt ikke så mye som forandrer seg fra 31. desember. Anonymkode: fd29f...967 For meg er det tanken på blanke ark og ett helt nytt år fyllt av spennende planer som gleder meg. Om jeg dør så dør jeg.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #13 Skrevet 26. desember 2018 2 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: For meg er det tanken på blanke ark og ett helt nytt år fyllt av spennende planer som gleder meg. Om jeg dør så dør jeg. Hvor ille har dette året vært da om du higer sånn etter blanke ark og ny start? Vi har hatt er fint år, trenger ingen ny start eller blanke ark. Vi er i en fin flyt gjennom livet nå. Anonymkode: 505ad...13f
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. desember 2018 Forfatter #14 Skrevet 26. desember 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor ille har dette året vært da om du higer sånn etter blanke ark og ny start? Vi har hatt er fint år, trenger ingen ny start eller blanke ark. Vi er i en fin flyt gjennom livet nå. Anonymkode: 505ad...13f Året har vært fint men jeg liker fortsatt tanken på en ny start. Enkelt og greit. Jeg liker å se frem til noe og kunne reflektere over det som har vært.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #15 Skrevet 26. desember 2018 Det er vel enda et år som alle andre. Jobbene er de samme og skolene for barna de samme. Barna fortsetter på idrettene de har holdt på med i mange år. Jeg er spent på å se om eldstemann greier landslag uttaket i februar. Ellers ser jeg frem mot sommerferie og hvor ferden måtte gå i år. Ellers er det et år som alle andre. Anonymkode: 39b7f...da8
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #16 Skrevet 26. desember 2018 Kan ikke dere ufyselige damer som ødelegger innlegget la være? Dere tror kanskje at dere er kule og har god humor, og best av alt er det å være en del av den innvidde gjengen. Som hevder seg på en annens bekostning. Dere føler dere sterke fordi dere er en del av en gruppe, men egentlig er dere svake, for dere tør ikke stå alene Jeg er så utrolig lei av damer med lav selvtillit. Som må finne feil hos andre for å føle seg bra selv. Det som er aller mest trist er at dere overfører denne dårlige selvfølelsen til barna deres. Og dermed får mobbing og utestengelse gå videre til neste generasjon. Mitt nyttårsønske er like utopisk som fred på jord. Jeg ønsker meg sterke, tøffe damer på DIB. Som ikke trenger å henge ut andre. Som ikke behøver å tråkke på andre for å føle seg bra selv. Som tør å være den som sier ifra. Som er så glad i seg selv at hun ikke gjør narr av andre. Godt nytt år damer! Anonymkode: 6ec66...f14
Mamma-til-3-jenter Skrevet 26. desember 2018 #17 Skrevet 26. desember 2018 Håper 2019 blir et bedre år enn 2018, så det blir på en måte godt å legge 2018 bak seg...
Optatium Skrevet 26. desember 2018 #18 Skrevet 26. desember 2018 Jeg skjønner godt hva HI mener og i år, mer enn tidligere, gleder jeg meg til nytt år. Dette året har inneholdt innbrudd, samlivsbrudd, fødsel, død i nærmeste familie, alvorlig sykdom og dødsdiagnoser. Tenker i grunn at 2019 ikke kan bli verre enn 2018, og håper det stemmer.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #19 Skrevet 26. desember 2018 Først skal vi gjøre oss ferdig med 2018, det er fremdeles mange dager og mange timers arbeid igjen. 2019 blir sikkert bra, det handler mest om hva man selv gjør ut av situasjonen. Men som sagt, fremdeles er det mange dager igjen av 2018. Anonymkode: add83...1cd
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #20 Skrevet 26. desember 2018 1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Jeg mener gleden over at ett nytt år begynner. Det finnes ikke noe herligere enn å våkne til ett helt nytt år. Men hvorfor ikke leve i nuet? Nå er det jul og bør du ikke for dine barns skyld feire julen nå som den er her? Så kan du begynne med nyttår når det er nyttår? Anonymkode: 4eb15...1d2
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #21 Skrevet 26. desember 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvorfor ikke leve i nuet? Nå er det jul og bør du ikke for dine barns skyld feire julen nå som den er her? Så kan du begynne med nyttår når det er nyttår? Anonymkode: 4eb15...1d2 Det er ganske mange som før jul sier god jul og godt nyttår. Er ikke lov det da, i din verden? Anonymkode: b317a...7b2
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #22 Skrevet 26. desember 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er ganske mange som før jul sier god jul og godt nyttår. Er ikke lov det da, i din verden? Anonymkode: b317a...7b2 Jo det er selvfølgelig lov, men fortsatt lurer jeg på dette behovet for å leve på forskudd hele tiden. Hvorfor ikke feire jul når det faktisk er jul? Anonymkode: 4eb15...1d2
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #23 Skrevet 26. desember 2018 Med alvorlig kreftsykdom i nærmeste familie blir nok 2019 bare enda jævligere en 2018. Så nei, gleder meg ikke, bare gruer meg noe helt sykt og lurer på om jeg i det hele tatt greier en slik runde til da forrige i 2006 nesten tok knekken på meg..Har ingen familie og må være den sterke som stiller opp hver dag til siste åndedrag.. Anonymkode: 0b46d...93e
Stjernesludd Skrevet 26. desember 2018 #24 Skrevet 26. desember 2018 Gleder meg til påske, tenk det 🤣
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. desember 2018 Forfatter #25 Skrevet 26. desember 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvorfor ikke leve i nuet? Nå er det jul og bør du ikke for dine barns skyld feire julen nå som den er her? Så kan du begynne med nyttår når det er nyttår? Anonymkode: 4eb15...1d2 Barna er hos meg halve juleferien og halve hos far. Nå er julen over hos meg og de fortsetter julen hos far. Der blir det en ekstra julaften med pakker og alt som hører med. Gutta får feire masse jul og de storkoser seg. Vi begynte julen tidlig for å få mest mulig julehygge når guttene var hos meg. Nå er jeg godt forsynt mens ungene gleder seg over fortsettelsen. Far har hatt sine dager med sin kjæreste hvor de har vært bortreist og nå begynner de sin jul med barna. Nå begynner min og min manns ferie . Hadde ungene vært her hele julen hadde vi hatt tre til dagen før nyttårsaften . Siden det er bare oss nå og vi reiser bort er julen slutt her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå