Gå til innhold

Brun utflod 6+0


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hatt brun utflod i 5 dager. Har ikke kommet så mye men nok til å bruke truseinnlegg. Nå i dag har det økt litt. Har ingen magesmerter og ingen tegn til friskt blod. Hva gjør jeg nå egentlig? Burde jeg bestille ul? Kan vel ikke akkurat ringe legevakt når man er så kort på vei eller? Er bekymret :(

Anonymkode: 2c32d...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blødninger kan jo være vanlig i svangerskapet, men for min del var det et tegn på MA. Jeg dro rett til privat gynekolog, og fikk svar på dagen. Da slipper man å gå rundt å bekymre seg i hvert fall. Du kan jo ringe legevakten å spørre om råd også da. Lykke til ❤️ Håper det er en uskyldig blødning 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var tegn på MA hos meg også, men det  kunne også vært helt normalt.. Jeg ville fått sjekket det ut med tanke på det jeg opplevde😊 🤞 for at det går bra hos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne opplevde dette for ikke lenge siden, hu fikk beskjed om at det var veldig vanlig. Brunt utflod tyder på gammelt blod. 

Ta en tur til fastlegen eller gynekolog hvis du er alt for bekymret.

Anonymkode: 22c8b...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Ser at dette er en gammel tråd... men jeg opplever det samme som det TS. Jeg lurer egentlig bare på om du vil si noe om hvordan det har gått? Håper det har gått fint!!!

Anonymkode: d8ae2...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...