Gå til innhold

Har du nyttårsforsetter?✨💫

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen nyttårsforsetter?

Jeg skal begynne å stole mer på meg selv, for jeg ver jo jeg kan innerst inne.

Bli flinkere med økonomien

Si mer ja når folk vil ha meg med på ting

Anonymkode: 8da7d...f64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli mer ryddig og strukturert, spare mer, ta mer initiativ til sosiale ting med venner og leke mer med barna

Anonymkode: bc702...090

Skrevet

Få publisert resten av artiklene til phd-en! 

Skrevet

Trene mer, ikke så vanskelig da jeg har hatt en kneskade i høst som har hemmet meg til å trene mer enn bare å trene opp kneet. Nå er kneet bedre og jeg kan starte med mer variert trening :)

...og det vanlige da, komme seg litt mer ned i vekt... 

Skrevet

Stramme opp kroppen

Søke på høyskole

Anlegge grønnsakshage 

Og sette opp et gjerde rundt huset.  

Skrevet

Være en bedre mamma med mere overskudd.

Anonymkode: 29b72...67b

Skrevet

- Få mer struktur

- Være mer økonomisk bevisst -> spare mer penger 

- Trene og spise sunnere -> få mer energi og overskudd, bli sterkere i kroppen, bli tynnere

- Være mer aktiv med barna 

- Være en bedre kjæreste 

Anonymkode: 2b592...25e

Skrevet

Skal definitivt hente fram alle de gode (kanskje litt gjerrige) økonomiske genene jeg vet jeg har i meg, Og ikke være den som alltid har folk på besøk, man sparer mye penger bare på det. Nå får andre ta den kostnaden vi har tatt i mange år😏

Anonymkode: aeb8c...cf5

Skrevet

Ta bedre hensyn til sykdommen min, og jobbe mindre, slik at jeg har mer overskudd når jeg kommer hjem til familien.

Anonymkode: 59645...9d5

Skrevet

Gjøre noe med jobbsituasjonen min. De siste to årene har jeg hatt et vanvittig arbeidspress, som har gitt lite energi utenom jobb. De siste månedene har det gått så langt at jeg har vært bekymret for at jeg begynner å bli dement, for jeg glemmer og surrer så fælt🙈

Så nyttårsforsettet mitt er å finne meg en ny jobb eller sette ned foten såpass at jeg kan ha en fin hverdag utenom jobb også. 

Anonymkode: 6fcd7...560

Skrevet
3 timer siden, frk Nilsen skrev:

Trene mer, ikke så vanskelig da jeg har hatt en kneskade i høst som har hemmet meg til å trene mer enn bare å trene opp kneet. Nå er kneet bedre og jeg kan starte med mer variert trening :)

...og det vanlige da, komme seg litt mer ned i vekt... 

Har ikke du allerede gått ned masse? Mener å ha lest at du har skrevet om det tidligere.

Anonymkode: 90cc5...79f

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke du allerede gått ned masse? Mener å ha lest at du har skrevet om det tidligere.

Anonymkode: 90cc5...79f

Gått opp ca 5kg pga jobbytte og skade. Har ikke like aktiv jobb som før, og med kneskade så er det en dårlig kombo (og sykt glad i snop...) 

Skrevet

Trene mer. 

Spise mat som er bra for meg. 

Gå mer tur. 

Lese flere bøker. 

Si mer ja. 

Skrevet

Jeg skal egentlig bare fortsette med det jeg har gjort det siste året: Å være flink til å lytte til kroppen og ta vare på psyken. Ved å ta hensyn til meg selv får jeg overskudd til barna, familien og kollegaer. Jeg brukte alt for mange år på å presse meg selv ned i grøfta før jeg skjønte at egenpleie ikke er egoistisk, men tvingende nødvendig. 

Anonymkode: ad54a...d6f

Skrevet

Gå ned 7 kg. Har bikket 60 kg for første gang og føler meg ikke akkurat fresh. Så nå blir det knekkebrød og skiturer👍🏻

Anonymkode: ebad1...cd7

Skrevet

- Tørre å by meir på meg sjølv! Denne har eg allereie starta, med å bli aktiv på dette forumet. Ein god start, tenkjer eg😊

- Spare! Eg sløser veldig med pengene, det har eg alltid gjort! Angrer fortsatt den dag i dag, at eg aldri satte komf.pengene på sparekonto! 💸💸💸💸

- Bli ei betre kone! Har gått litt å stå no, etter at vi fekk vårt fyrste barn i juni! 💖

Skrevet

Trene

Litt ned i vekt

Tenke mer på meg selv

Lyst på mer sex (singel)

Anonymkode: 00128...787

Skrevet

Ta et ordentlig oppgjør med egen sløsing så vi får bedre råd til å spare m.m.

Bli aktiv på Vektklubb igjen og fortsette arbeidet jeg tok en pause fra i hele høst.

Bli flinkere til å kommunisere med mannen. 

Anonymkode: 6065d...c39

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gå ned 7 kg. Har bikket 60 kg for første gang og føler meg ikke akkurat fresh. Så nå blir det knekkebrød og skiturer👍🏻

Anonymkode: ebad1...cd7

Samme her. Skal også ned 7 kg. Da har jeg fire kg margin opp til 60. Deretter skal jeg holde meg under 60, og ta grep hvis/når jeg nærmer meg 58-59. 

Anonymkode: 70953...0bd

Skrevet

Ned i vekt, kutte ut røyk, trene mer og tjene mer/bytte jobb. 2019 blir helt supert! :D 

Anonymkode: a9f48...63f

Skrevet

Fokusere på det positive jeg har i livet mitt 🙏🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...