Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #1 Skrevet 26. desember 2018 Hei. er det noen her som har vært utro? Med hvem og hvordan endte det? Anonymkode: 25cb1...d96
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #2 Skrevet 26. desember 2018 Jeg var utro mot min ex kjæreste. Han sviktet meg veldig dypt og fikk meg til å føle meg verdiløs. Jeg var utro med avdelingslederen på min tidligere jobb, var hos ham 2 ganger før jeg tilsto til min daværende samboer å vi valgte avslutte vårt forhold som venner ( klarte ikke leve med samvittigheten). «greia» med han jeg var utro med dabba vell av når jeg ikke var så «spennende» som singel... Jeg anbefaler ikke være utro da sammvittigheten ødela meg veldig å jeg angrer enda selvom jeg og min ex fortsatt er veldig gode venner ( ingen barn mellom meg og min ex) Anonymkode: baab5...224
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #3 Skrevet 26. desember 2018 Jeg er singel, men har et forhold til en gift mann. Det er ikke oppdaget enda, men jeg jeg er livredd det skal bli oppdaget. Jeg traff han i vår, han er en kjent mann i hjembyen min og kommer det ut så vil faktisk karrieren hans også ryke. Anonymkode: 22543...20f
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #4 Skrevet 26. desember 2018 Jeg var utro med en kollega. Endte med at vi ble avslørt. Anonymkode: 5a3f8...52f
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #5 Skrevet 26. desember 2018 Vært utro med tre forskjellige menn, ikke samtidig da. Siste har jeg hatt et forhold til i to år. Har ikke innrømmet det og jeg tror ingen av våre ektefeller vet. Anonymkode: 85ba3...1f8
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #6 Skrevet 26. desember 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Hei. er det noen her som har vært utro? Med hvem og hvordan endte det? Anonymkode: 25cb1...d96 Var systematisk utro mot en eks i en periode, for ca 15 år siden, med en kollega som også er en god venn. Han jeg levde sammen med fikk aldri vite det. Vi hadde det ikke så godt, vi hadde nesten aldri sex og aldri noe kyss, kos eller kjærtegn utenom de sjeldne gangene da vi hadde sex. Prøvde meg på mange måter, men han var veldig forknytt og avstumpet, han klarte ikke involvere seg i forholdet på ordentlig. Min venn/kollega som jeg da hadde på siden, er fortsatt en veldig, veldig god venn. Han er sammen med en av mine beste venninner. Vi møtes jevnlig og det er helt fint, alle er gode venner. Min eks og jeg har en sønn sammen, og det har også gått bra. Da vi til slutt gikk fra hverandre var det ikke på grunn av denne affæren; vi skjønte begge to at forholdet var umulig. Jeg gikk heller ikke inn i noe forhold med han kollegaen. Vi fortsatte som venner, og jeg giftet meg på nytt med en helt annen og har opprettholdt et godt samarbeid med eksen. Anonymkode: b64e4...302
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #7 Skrevet 26. desember 2018 11 hours ago, Anonym bruker said: Hei. er det noen her som har vært utro? Med hvem og hvordan endte det? Anonymkode: 25cb1...d96 jeg var utro med min eks som jeg hadde når jeg var 16-17 år, jeg var det fordi det var eneste måte og bli kvitt han på, han truet med og ta livet sitt hele tiden når jeg slo opp, jeg turte ikke pga det , og da spurte jeg hva han ikke tilga og da sa han utroskap Anonymkode: a27f7...0ac
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #8 Skrevet 26. desember 2018 Var utro mot min første kjæreste, hadde så to kjærester samtidig. Ingenting ble oppdaget. Var notorisk utro mot eksmannen min. Nå hører det med til historien at han bedro meg først. Hadde en del engangsopplegg og en fast som jeg traff av og på over en periode på ti år. Sist han tok kontakt med meg var jeg involvert med min nåværende samboer og høygravid. Hans samboer var også gravid. Jeg avslo uten å nøle. Hadde et par muligheter med andre menn mens jeg var gift, men avslo. Angrer på dette nå. De var riktig flotte. Jeg er helt trofast mot min samboer. Vi har vært sammen i syv år, og jeg elsker ham så høyt. Vi har barn sammen. Kunne aldri bedratt ham. Anonymkode: 01f83...a9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå