Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #1 Skrevet 26. desember 2018 Og jeg aner ikke hvor jeg skal gå.... Vi mistet vårt ufødte barn for tre uker siden og mannen har mistet helt fotfeste. Sent ikveld kom han hjem og slo løs. Jeg er i sjokk, dettte kom helt uventet. Blør både her og der, kommer meg liksom ingen vei, aner ikke hva jeg skal gjøre. Sitter fast og jeg er helt nummen. Har heldigvis ikke andre barn. Mannen har dratt. Har ikke familie her i storbyen. Hva i alle verden skal jeg gjøre nå.... alt gjør så vondt, z Anonymkode: 01c42...a43
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #2 Skrevet 26. desember 2018 Jeg ville ringt politiet og bedt om hjelp. De kan nok hjelpe deg videre. Eventuelt til et krisesenter. Rådfør deg med dem først. Har du noen venner eller kolleger du kan dra til nå? Ingen jeg kjenner ville blitt irritert over å bli vekket i et slikt tilfelle. Alle ville hjulpet med glede. Hvis ikke ville jeg dratt til politistasjonen. Bil eller taxi. Uansett hvor fortvilt din mann er, hvor langt nede, handlingen han har utført må han stå til ansvar for. Den er uakseptabel. Det er ikke din skyld. Stor klem til deg. Ring etter hjelp nå. Anonymkode: b3bea...bf6
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #3 Skrevet 26. desember 2018 Jeg har vært i et veldig voldelig forhold da jeg var 15 år og han prøvde ta livet av meg. IKKE vent med å søk hjelp, ring 112 og fortell dem at du er redd og situasjonen din... De vil da hjelpe deg. En vennine fikk hjelp for halvt år siden fra sin voldelige samboer å de hjalp henne med nytt sted og bo samt nye nr osv Anonymkode: f0727...cc9
MrGoodMan Skrevet 26. desember 2018 #4 Skrevet 26. desember 2018 Her er det bare å komme seg unna fort som f.... Mannfolk som slår er ikke mye å samle på. Oppsøk hjelp snarest som de over her nevner.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #5 Skrevet 26. desember 2018 Ring krisesenteret. Alt virker overveldende for deg nå og du trenger å komme deg bort og noen som kan ta litt kontroll for deg. Krisesenteret kan du dra til uten planlegging og organisering. Du setter livet litt på pause. Når du har fått litt avstand og hodet roer seg litt kan du begynne å se på hva du må gjøre for å komme deg unna for godt. Anonymkode: 3bc52...208
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #6 Skrevet 26. desember 2018 Jeg håper du har fått hjelp nå. Om alt annet virker uoverskuelig kan du også dra på legevakten. Fortell hva dine skader kommer av så kan de hjelpe deg i kontakt med krisesenter/politi. Anonymkode: 741aa...4ee
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #7 Skrevet 26. desember 2018 Jeg er innlagt på sykehus 😢 Anonymkode: 01c42...a43
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #8 Skrevet 26. desember 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er innlagt på sykehus 😢 Anonymkode: 01c42...a43 Så bra at du får hjelp!!! Du står ikke alene. Det er hjelp å få. Jeg vet du har det forferdelig akkurat nå. Sender deg en stor varm juleklem! 2019 blir bedre! Anonymkode: 741aa...4ee
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #9 Skrevet 26. desember 2018 Å herregud, innlagt på sykehus? Da ble du nok mer skadet enn du selv tror. Anmeld mannen! Sykehus har vel sosionom? De kan mye og vet hvor du kan få hjelp for å komme deg bort. Anonymkode: 8bad8...209
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #10 Skrevet 26. desember 2018 Bra at du får helsehjelp! Forklar dem hva som har skjedd så de journalfører skader. Bilder også! Ta kontakt med politiet. God klem til deg. Dette skal du klare å komme deg ut av. 2019 blir ditt år!❤️ Anonymkode: 405e6...f93
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #11 Skrevet 26. desember 2018 Du kan ikke være sammen med en mann som slår når ting er vanskelig! Vi møter alle motgang, og livet består aldri av bare regnbuer og enhjørninger. En mann som helt "slipper maska" og blir voldelig når ting blir vanskelig skal du ALDRI gå tilbake til, uansett hva han unnskylder seg med nå i ettertid. Forhåpentligvis får du god hjelp nå, og ikke vær redd for å be om den støtten og hjelpen du trenger, flytt hjem om nødvendig. Alle gode ønsker til deg, heldigvis fant du ut av dette nå. Anonymkode: f7750...565
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #12 Skrevet 26. desember 2018 dra til krisesenter Anonymkode: 6f444...6c7
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2018 #13 Skrevet 27. desember 2018 Hvordan går det? Anonymkode: 81994...323
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2018 #14 Skrevet 28. desember 2018 Føler med deg! Dette var ille. Vær åpen om dette til familie og venner som du stoler på. Du trenger all støtte du kan få. Klem! Anonymkode: 9909a...5a7
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2018 #15 Skrevet 28. desember 2018 Veldig bra du fikk helsehjelp. Sørg nå for å anmelde mannen også, Hi. For all del, ikke hør på ev. tårer og anger fra hans side. Selv om han kanskje sørger og det nå ble en uheldig situasjon med alkohol i bildet også, så har du nå sett hvordan han oppfører seg i livskriser og når ting ikke går som han vil - han blir veldig voldelig, så voldelig at du nå er innlagt på sykehus. Det er grov vold, og når han kan mishandle deg så ille første (?) gang han mishandler deg, da er dette en mann du IKKE kan ha noe mer med å gjøre, og i hvert fall ikke få barn med! Anmeld mannen så fort som mulig, og be om all hjelp du kan få. Det er hjelp å få videre, også når du kommer ut av sykehuset, bl.a. krisesenter. Varsle fastlegen din også og be om time så fort du skrives ut av sykehuset. Snakk med familie og venner også, og IKKE bagatelliser det mannen har gjort mot deg. Stå opp for deg selv videre. Du kommer til å få det bedre, men da må du kutte alle bånd til denne mannen. Anmeld ham og be også om et besøks-/kontaktsforbud. Som voldsoffer har du rett til advokathjelp, så be om dette også. Klem Anonymkode: 76dbb...559
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2018 #16 Skrevet 28. desember 2018 På 26.12.2018 den 9.03, Anonym bruker skrev: Jeg er innlagt på sykehus 😢 Anonymkode: 01c42...a43 ❤️❤️❤️❤️ Anonymkode: 2c168...918
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2018 #17 Skrevet 28. desember 2018 Håper du har kommet deg langt vekk fra han, og får all den hjelpen du trenger nå og fremover!❤️ Anonymkode: 2c168...918
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå