Gå til innhold

Stilling i videregående skole


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Noen som vet når det er vanlig å søke på lærerstillinger i videregående skole? Februar?Mars? 

Anonymkode: cbc1a...518

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når de blir utlyst... 

Sleng gjerne inn en åpen søknad i brevs form, det er stadig behov for vikarer. Svupp, så har du beinet innafor. Svært mange har begynt slik på min arbeidsplass, jeg gjorde det selv også, gikk i vikariater noen år, men har hatt full, fast stilling i årevis nå. 

Stillinger som lyses ut, må man søke på digitalt, i alle fall de aller fleste steder. 

Anonymkode: 5d136...cfd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...