Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #1 Skrevet 25. desember 2018 Noen som vet når det er vanlig å søke på lærerstillinger i videregående skole? Februar?Mars? Anonymkode: cbc1a...518
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #2 Skrevet 25. desember 2018 Når de blir utlyst... Sleng gjerne inn en åpen søknad i brevs form, det er stadig behov for vikarer. Svupp, så har du beinet innafor. Svært mange har begynt slik på min arbeidsplass, jeg gjorde det selv også, gikk i vikariater noen år, men har hatt full, fast stilling i årevis nå. Stillinger som lyses ut, må man søke på digitalt, i alle fall de aller fleste steder. Anonymkode: 5d136...cfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå