Gå til innhold

Hun (46), han (27), tror dere det fungerer i lengden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Kjenner to tilfeller hvor ca samme aldersmellomrom (kvinnen) eldst, hvor forholdet har vart i snart 10 år, så jeg tenker det er mulig. Ser også på min mor på 60 som stadig blirsjekket opp av 30-40 åringer uten at det egentlig betyr noe..

Anonymkode: 2a4df...62b

Skrevet

Ingenting kommer til å funke for duck face. Det er et faktum. 

Anonymkode: 79bb2...366

Skrevet

Det vil ikke vare, men ikke pga aldersforskjellen.

Hadde en kvinnelig pasient som har vært sammen med sin 25 år yngre kjekkas i nesten 40 år. Lykkelige enda.

Anonymkode: cee17...a1f

Skrevet

Dette forholdet vil ikke vare, men det er fordi hun bytter ut mennene sine jevnlig uansett... 

Men jeg tror det er for stor aldersforskjell ja, går nok fint frem til eldste går av med pensjon og yngste har 20 år igjen i arbeidslivet, da starter problemene.... 

Anonymkode: 73bed...99d

Skrevet
58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette forholdet vil ikke vare, men det er fordi hun bytter ut mennene sine jevnlig uansett... 

Men jeg tror det er for stor aldersforskjell ja, går nok fint frem til eldste går av med pensjon og yngste har 20 år igjen i arbeidslivet, da starter problemene.... 

Anonymkode: 73bed...99d

Det gjaldt ikke min pasient. Hun hadde vært pensjonist i kanskje 15 år, mannen jobbet enda, men besøkte henne stadig på sykehjemmet der hun var til rehabilitering. De hadde det veldig godt sammen. Hadde danset i lag hele livet. 

Anonymkode: cee17...a1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...