Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #1 Skrevet 25. desember 2018 TV-profil og modell Anna Anka (46) er sammen med 19 år yngre David (27) - Jeg er lei av de gamle mennene, så jeg får gå etter de unge karene. Jeg kjenner at jeg har fått livet mitt tilbake. https://www.vg.no/rampelys/i/zLyGmK/anna-anka-om-sin-nye-kjaereste-han-mener-jeg-er-en-superstjerne-som-mistet-alt Anonymkode: ce9d4...bcc
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #2 Skrevet 25. desember 2018 Tja. Kjenner to tilfeller hvor ca samme aldersmellomrom (kvinnen) eldst, hvor forholdet har vart i snart 10 år, så jeg tenker det er mulig. Ser også på min mor på 60 som stadig blirsjekket opp av 30-40 åringer uten at det egentlig betyr noe.. Anonymkode: 2a4df...62b
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #3 Skrevet 25. desember 2018 Ingenting kommer til å funke for duck face. Det er et faktum. Anonymkode: 79bb2...366
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #4 Skrevet 26. desember 2018 Det vil ikke vare, men ikke pga aldersforskjellen. Hadde en kvinnelig pasient som har vært sammen med sin 25 år yngre kjekkas i nesten 40 år. Lykkelige enda. Anonymkode: cee17...a1f
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #5 Skrevet 26. desember 2018 Dette forholdet vil ikke vare, men det er fordi hun bytter ut mennene sine jevnlig uansett... Men jeg tror det er for stor aldersforskjell ja, går nok fint frem til eldste går av med pensjon og yngste har 20 år igjen i arbeidslivet, da starter problemene.... Anonymkode: 73bed...99d
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #6 Skrevet 26. desember 2018 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette forholdet vil ikke vare, men det er fordi hun bytter ut mennene sine jevnlig uansett... Men jeg tror det er for stor aldersforskjell ja, går nok fint frem til eldste går av med pensjon og yngste har 20 år igjen i arbeidslivet, da starter problemene.... Anonymkode: 73bed...99d Det gjaldt ikke min pasient. Hun hadde vært pensjonist i kanskje 15 år, mannen jobbet enda, men besøkte henne stadig på sykehjemmet der hun var til rehabilitering. De hadde det veldig godt sammen. Hadde danset i lag hele livet. Anonymkode: cee17...a1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå