Gå til innhold

Svangerskapskvalme


First00

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Med tvillingene i uke 6. Gikk over rundt uke 13.

Med nr 3 var jeg små kvalm i uke 7-9.

Nå er jeg bare kvalm enkelte dager. Uke 7 nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med første kom kvalmen i uke 6.

Nå er jeg 5+1, kun vært litt småkvalm hvis det har gått litt for lang tid mellom måltidene..🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med første: Rundt uke 8, var kun kvalm en uke (varte maks to minutter), god matlyst så var ikke plaget 

Med andre: Kvalmen kom aldri 😊 jeg hadde nok bedre utgangspunkt siden kostholdet var sunnere. Ja, jeg tror det har betydning 

Anonymkode: 90c6a...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært småkvalm siden uke 4/5 spydde første gang i dag og er I slutten av uke 6. (Tror jeg hvertfall)

Får vite eksakt hvor langt på vei jeg er på tidlig ultralyd lørdag neste uke❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalmen har endelig begynt å avta nå. Uke 10+0 

Biola mango fungerer greit for å stille den verste kvalmen her, noen andre som har prøvd det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Mamma ønsker fler skrev:

Kvalmen har endelig begynt å avta nå. Uke 10+0 

Biola mango fungerer greit for å stille den verste kvalmen her, noen andre som har prøvd det? 

Åh så heldig du er! Jeg er 8+0 å brekker meg / kaster opp hele dagen. Har faktisk prøvd det men ble verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, First00 skrev:

Åh så heldig du er! Jeg er 8+0 å brekker meg / kaster opp hele dagen. Har faktisk prøvd det men ble verre.

Jeg var hos legen i dag fordi jeg ikke har klart å holde nede verken mat eller drikke siden søndag. Har kastet opp alt, og kun klart å holde på maten i max 1,5/2 timer!

Fikk noe kvalme lindrende tabeletter av legen, og har klart å spise i dag uten å spy!🙌🏼 Er fremdeles litt uggen innimellom, men det er en ny verden fra de siste dagene!

Anbefaler deg å snakke med legen din om kvalmen! De sa at om man ikke klarer å holde nede drikken heller, så må man evt legges inn til slutt. Hele kroppen blir da dehydrert, og frøet i magen som trenger mye næring får ingenting..❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...