Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #1 Skrevet 25. desember 2018 Etter at min svigermor mostet sin mann i 2013 så har hun hvert utrolig negativ. Det hjelper ikke uansett hvilket tema eller omstendigheter. Vi ser henne 3 ganger i året pga henne er så negativ. Jeg føler hun strever med dødsfallet enda. Hvordan kan man hjelpe? Psykolog er uaktuelt for hun ser ikke sine egne negative sider tross for mange beskjeder. Min mann, foreldrene til svigermor og mange andre i familien er mektig lei. Det ødelgger stemmningen når henne er til stedet. Noen som har hvert borti boe likt. ? Anonymkode: 8f505...56e
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #2 Skrevet 25. desember 2018 Lær deg forkjellen på hun og henne. Vær så snill. For julefredens skyld. Anonymkode: 1ed2a...7e6
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #3 Skrevet 25. desember 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Lær deg forkjellen på hun og henne. Vær så snill. For julefredens skyld. Anonymkode: 1ed2a...7e6 Ta med hver og være med det samme... Anonymkode: 03f2f...b1b
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #4 Skrevet 25. desember 2018 Var det alt dere hadde å komme med? Hi: Har dere prøvd å snakke, altså virkelig snakke med henne? Sett dere ned rundt middagsbordet og ta en lang samtale. Si at dere ser at hun ikke har det bra, at dere savner smilet og latteren hennes. Prøv å si det uten å kritisere, uten å kjefte. Lykke til. Anonymkode: 0c1fc...dfa
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #5 Skrevet 25. desember 2018 Dere er lei av at hun ødelegger stemningen...? Virkelig? Frykter dere at hun sliter med tapet av mannen sin, så gi hjelp, ikke slik ekkel, egosentrert møkk. Anonymkode: 4fba0...179
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #6 Skrevet 25. desember 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere er lei av at hun ødelegger stemningen...? Virkelig? Frykter dere at hun sliter med tapet av mannen sin, så gi hjelp, ikke slik ekkel, egosentrert møkk. Anonymkode: 4fba0...179 Jeg er enig! Hun bør møte svigermor og tapet på en annen måte, og investere den tiden hun nå bruker på å være sur fordi svigermor er preget av et enormt tap på et norskkurs i stedet, for HIs norsk er virkelig elendig. Jeg hadde blitt sur av å være i juleselskap med en som sier "vi ser henne sjelden på grunn av henne er så negativ". Fireåringer vet forskjellen på hun og henne. I tillegg til at "på grunn av" er helt feil valg i denne setningen. Anonymkode: 1ed2a...7e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå