Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #1 Skrevet 25. desember 2018 https://weloveinnov.com/products/teeth-whitening-charcoal-powder Anonymkode: 873e0...da3
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #2 Skrevet 25. desember 2018 Nei, eneste som fungerer er produkter med hydrogenperoksid, men det bør tannlegen ta seg av siden det kan gi permanent skade. Kull produktene kan ha en slipe effekt som kan gi litt forandring, men da er det kun på overfladiske flekker. Om du Google så finner du tester på dette Anonymkode: 69801...35d
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #3 Skrevet 25. desember 2018 Ok, talk for svar. Har tidligere forsøkt med hydrogenperoksid kjøpt av tannlegen, men ingen effekt av den til tross for at jeg fulgte instruksjonene til punkt og prikke... Har veldig gule tenner, og er flau over å smile så tennene vises... 😢 hi Anonymkode: 873e0...da3
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #4 Skrevet 25. desember 2018 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ok, talk for svar. Har tidligere forsøkt med hydrogenperoksid kjøpt av tannlegen, men ingen effekt av den til tross for at jeg fulgte instruksjonene til punkt og prikke... Har veldig gule tenner, og er flau over å smile så tennene vises... 😢 hi Anonymkode: 873e0...da3 Noen har det naturlig, og det kan hverken blekes eller slipes bort. Snakk med tannlegen Anonymkode: 69801...35d
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #5 Skrevet 25. desember 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ok, talk for svar. Har tidligere forsøkt med hydrogenperoksid kjøpt av tannlegen, men ingen effekt av den til tross for at jeg fulgte instruksjonene til punkt og prikke... Har veldig gule tenner, og er flau over å smile så tennene vises... 😢 hi Anonymkode: 873e0...da3 Hvor lene holdt du på da? Noen har misfargingen som krever lengre behandlingstid. Holder man på lenge nok får alle resultater. Anonymkode: 19942...e89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå