Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #1 Skrevet 25. desember 2018 Jeg står på badet kl 9 om morgenen og forsøker å skure spy ut av nattens sengetøy. Da kommer mannen inn og sier at dette kan da han gjøre. Jeg skal gå inn på kjøkkenet. Der har han laget frokost til meg som står på benken. ❤️ Anonymkode: fd517...d2c
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #2 Skrevet 25. desember 2018 Ja, jeg har også en helt herlig mann 😍 Han er så god med sånne små gester, men akkurat nå er jeg mest overveldet over julegavene han ga meg i går. Han hadde virkelig gjort seg flid og brukt mye tid og research ❤️ Aldri fått så fine gaver før! Anonymkode: 7fc0b...fbd
Leverpostei Skrevet 25. desember 2018 #3 Skrevet 25. desember 2018 Jeg får kaffe på sengen hver eneste dag, syv dager i uken ♥️
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #4 Skrevet 25. desember 2018 Så herlig å lese. Leser så ofte om det motsatte. Fraværende, late og helt udugelige mannfolk. Ja, heldigvis har jeg en oppegående, snill og herlig mann. Vasker spy de få gangene det skjer, vasker og rydder. Skjemmer meg veldig bort. Duller jo med han jeg også da, sammen er vi dynamitt. 🥰 Anonymkode: df96a...e0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå