Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #1 Skrevet 25. desember 2018 Faren til mitt yngste barn er omtalt som psykisk ustabil, hans x har mistet omsorgen for deres barn via barnevernet. Faren har hele vegen fortalt hvor farlig hun er og hva forferdelig hun har gjort både barna og han. Nå som vi skilte lag har hun brått blitt tilgitt og er mye hos dem. Uke i slengen om ikke mer.. Tross for rettsaker og anbefalinger om minimalt kontakt mellom barn og mor. BV har gitt uttale om å fjerne mobilen til barna for å hindre kontakten.. Burde jeg lukke øynene eller gi beskjed til BV om at hun er der mye? Jeg selv syns dette er veldig bekymringsverdig ovenfor barna, men overreagerer jeg eller ikke? Han har ikke mye med våres barn og gjøre, møtes så han fikk hilst på barnet. Men jeg har fått beskjed om å skåne barnet og ikke ha løse avtaler etc. Mange bekymringer rundt.. Går ikke inn på det da det er rundt dems barn som bekymringen ligger nå.. Anonymkode: f2465...674
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #2 Skrevet 25. desember 2018 Selvfølgelig informerer du. Anonymkode: c6b24...fa1
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #3 Skrevet 25. desember 2018 Informer. Hvis barna ikke har det bra så får de hjelp, hvis ikke noe er galt så skjer det ikke mer. Å potensielt hjelpe et barn som kan ha det ugreit burde aldri måtte deles med... Anonymkode: 9b390...748
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #4 Skrevet 25. desember 2018 Barna ser nok ikke at de ikke har det bra ved kontakt med moren, men er jo for en grunn at de er plukket ut fra hjemmet sitt.. Og når faren kan være så blind så tenker jeg det kanskje hadde vært greit for bv og vite om det. Heldigvis ikke jeg som skal avgjøre hva som er best rundt hva som burde skje der. Anonymkode: f2465...674
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #5 Skrevet 26. desember 2018 Synes det hørtes merkelig ut at far er psykisk ustabil og har fått full omsorg for sine barn. Og eksen hans plutselig har "blitt tatt tilbake". Noe skurrer med hele saken. Anonymkode: c3cb2...88f
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #6 Skrevet 26. desember 2018 hadde sagt fra Anonymkode: b200b...7c1
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2018 #7 Skrevet 28. desember 2018 På 26.12.2018 den 3.16, Anonym bruker skrev: Synes det hørtes merkelig ut at far er psykisk ustabil og har fått full omsorg for sine barn. Og eksen hans plutselig har "blitt tatt tilbake". Noe skurrer med hele saken. Anonymkode: c3cb2...88f Han hadde samvær fra tidligere, hva vet vel barnevernet om han når undersøkelsene kun går på mor? Er oppførselen hans utenom den saken han fikk påsnakk om å være psykisk ustabil.. Og om x har blitt tatt tilbake eller bare godtatt av han igjen vet jeg ikke og kan være det samme, men at hun har vært der mye og bekymringen rundt barna. Den bryr meg.. Anonymkode: f2465...674
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå