Lille krøll Skrevet 25. desember 2018 #1 Skrevet 25. desember 2018 Besteforeldrene erklærte igår at de vil ha 6 åringen på fast overnatting torsdag- fredag hele våren. Er dette vanlig praksis?
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #2 Skrevet 25. desember 2018 Mine foreldre har hatt fast praksis på at de hentet i bhg ons , tok de med hjem og leverte de til legging. Så tenker det kan være mange grunner til at de ønsker dette. Mine ville knytte skikkelige nære bånd med barnebarna og siden vi er omtrent naboer så leverte de til oss på kvelden, ellers hadde de levert i bhg dagen etter. De jobbet på den tiden, så dette var mest prakstisk for alle. I tillegg så de ett behov for å avlaste oss foreldre. Vi hadde 3 tette og trengte vaske hus, handle eller bare slappe helt av de dagene og ta vare på kjærligheten ... Anonymkode: 8c6cb...ce6
Lille krøll Skrevet 25. desember 2018 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mine foreldre har hatt fast praksis på at de hentet i bhg ons , tok de med hjem og leverte de til legging. Så tenker det kan være mange grunner til at de ønsker dette. Mine ville knytte skikkelige nære bånd med barnebarna og siden vi er omtrent naboer så leverte de til oss på kvelden, ellers hadde de levert i bhg dagen etter. De jobbet på den tiden, så dette var mest prakstisk for alle. I tillegg så de ett behov for å avlaste oss foreldre. Vi hadde 3 tette og trengte vaske hus, handle eller bare slappe helt av de dagene og ta vare på kjærligheten ... Anonymkode: 8c6cb...ce6 De har henne allerede torsdager etter skolen til legging.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #4 Skrevet 25. desember 2018 34 minutter siden, Lille krøll skrev: De har henne allerede torsdager etter skolen til legging. Hva er da problemet med at hun sover der til dagen etter? Anonymkode: 7ca82...6d2
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #5 Skrevet 25. desember 2018 Så koselig 😊 Anonymkode: 7c3f6...e07
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #6 Skrevet 25. desember 2018 Jeg har ikke inntrykk av at det er kjempevanlig, men det som er viktig er vel om det er noe dere ønsker eller ikke. Hva andre gjør betyr mindre. 7-åringen vår har overnattet mye hos besteforeldrene, ca en gang i uken før, men nå har han blitt mer opptatt av venner, så nå blir det 1-2 ganger i måneden for det er ofte han ikke synes han har tid. Han er veldig glad i besteforeldrene også, og hadde nok vært der bortimot halve tiden om han fikk velge og de hadde bodd så nært at han kunne gått til vennene sine derfra. 😛 Anonymkode: 7a621...dd8
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #7 Skrevet 25. desember 2018 Nei, det er opp til foreldrene å bestemme. Anonymkode: c5ab5...32b
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #8 Skrevet 25. desember 2018 Ville ikke «sendt bort» ungen min så ofte, Anonymkode: 96f3a...593
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #9 Skrevet 25. desember 2018 Tror ikke det er "vanlig", og de kan jo ikke kreve det. Det er helt opp til dere å bestemme dette. Selv ville jeg vært overlykkelig om besteforeldrene til min ville ha henne på overnatting, men jeg ville nok ikke hatt noe fast. Anonymkode: 9ea81...006
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #10 Skrevet 25. desember 2018 Ikke vanlig her. Men det er da opp til hver og en forelder om det er ønskelig. Anonymkode: db1b4...e1a
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #11 Skrevet 25. desember 2018 Kanskje dei har lyst på fleire barnebarn 😉 Frå spøk til alvor: kvifor ikkje? Det går jo ann å ha ein liten prøveperiode. Test det ut i januar, og sjå korleis det går! 😊 Anonymkode: 0c56f...fad
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2018 #12 Skrevet 26. desember 2018 herregud så grusomt. så hyggelig at de vil det ❤️ Anonymkode: 6b5a7...b5b
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2018 #13 Skrevet 27. desember 2018 Jeg hadde ikke sagt nei hvis det er noe barnet også vil ihvertfall, så deilig å få litt fri da. Men er jo litt rart å kreve, de burde jo spurt. Anonymkode: c9fce...f78
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2018 #14 Skrevet 27. desember 2018 De savner vel det å ha barn i hus. Når huset nå er «tomt» barna våres er ofte hos min mor, da hun aldri krever men spørr pent og barna har stor glede av å være der. Hos svigers så får de aldri dra alene eller overnatte. Svigermor egner seg ikke til å ta vare på noen, og hun krever alt mulig rart. Men så fort vi er på besøk med barna så tar hun bilder med dem og ignorerer dem totalt. svigerfar sovner mens han passer på dem, så det frister ikke når de er små. dere må bestemme dette helt selv og gjøre det på deres måte. Jeg ville ikke hatt en fast dag i uka ihvertfall. Anonymkode: 30907...fd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå