Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #1 Skrevet 25. desember 2018 Vondt helt bak på hælen og når jeg tråkker ned spesielt. Vært litt øm et par uker, men nå er det som å gå på nåler. Blir tørr på beina bare jeg dusjer uten å smøre meg også. Aldri hatt det problemet før. Smører og smører. Men kommet slike kuler rundt nede ved hælen. Hva er det? Anonymkode: 086af...e06
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #2 Skrevet 25. desember 2018 Hælsprekker. Finnes midler på apoteket som vil hjelpe, men det tar tid. Det vil kunne forebygges ved bedre fotpleie (tørr hud og tykke lag død hud disponerer). Anonymkode: 31b5c...f90
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #3 Skrevet 25. desember 2018 Kulene er fettvev og helt normalt. Men fysj for noen føtter! Du må gå å få stelt føttene dine! Anonymkode: 685ec...105
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #4 Skrevet 25. desember 2018 Bruk en fotkrem med høyt innhold av karbamid. Det børgjør huden ekstra. Gjerne ligg med sokker om natta etter at det er smurt inn. Du får kjøpt sett med passende krem og sokker mot hælrevnrr på apoteket. Kjøp også hudrasp og fil. Det er lettere å bruke når huden er blærer opp, f.eks. fotbad med såpe/olje. Huden sprekker fordi den er tykk og uelastisk. Da sprekker den inni den friske huden under, og det er smertefullt. Hvis du smører føttene hver dag (kveld) og filer en gang i uka, bør det forebygge bra. Anonymkode: bdfc2...ad1
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #5 Skrevet 25. desember 2018 Jeg bruker gewohl revnesalve hver dag. Den hjelper i hvert fall meg godt. Kjøper den fra de som driver med forpleie, har ikke funnet den på apotek så langt. Anonymkode: 6bc56...b45
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #6 Skrevet 25. desember 2018 Bruker gewohl salve, fotbad og filer og smører. Gikk fra å ha babyføtter til det her på to uker🙃 Anonymkode: 086af...e06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå