Gå til innhold

Rannvei Heitmann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Midterste er vel 50/50 med pappa så ingen bidrag der. Tviler på at det er mye å hente hos eldstes pappa i nord. Uansett kan hun jo ikke bruke barnefødsel som inntektskilde for alltid.... Er 3 år siden sist fødsel, om hun lever på studielån nå er jo ikke det sjakktrekk om hun ikke klarer fullføre tross barnefødsel. 

Anonymkode: effb8...1f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Midterste er vel 50/50 med pappa så ingen bidrag der. Tviler på at det er mye å hente hos eldstes pappa i nord. Uansett kan hun jo ikke bruke barnefødsel som inntektskilde for alltid.... Er 3 år siden sist fødsel, om hun lever på studielån nå er jo ikke det sjakktrekk om hun ikke klarer fullføre tross barnefødsel. 

Jeg vil tro hun har kontroll på hva hun vil ha "krav på" fra NAV. De pleier å ha det... 

Anonymkode: 02e60...7ac

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vil tro hun har kontroll på hva hun vil ha "krav på" fra NAV. De pleier å ha det... 

Anonymkode: 02e60...7ac

Hvis hun har fått med seg endringene og innstramningene da. Ellers er det jo alltid aap å grine seg til.. 

Anonymkode: 3cd36...cb3

Skrevet

Hvorfor blande dere borti dette? Er vel hyggelig at hun skal ha ett barn til for hennes del:) Dere vet ikke noe om hennes økonomi eller noen ting.. fy fader for noen folk det er her inne,som bare skal henge ut andre hele tida.. Tipper at flere dere er verre enn de som blir hengt ut men dere tørr ikk stå frem.. 

Anonymkode: 08b79...f46

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor blande dere borti dette? Er vel hyggelig at hun skal ha ett barn til for hennes del:) Dere vet ikke noe om hennes økonomi eller noen ting.. fy fader for noen folk det er her inne,som bare skal henge ut andre hele tida.. Tipper at flere dere er verre enn de som blir hengt ut men dere tørr ikk stå frem.. 

Anonymkode: 08b79...f46

Hun klager på at hun er travel, og hun har ikke utdannelse/ jobb, dvs at hun lever på midler fra våre skattepenger og fellesskapet. Føler at alt skal skje så fort og ikke er særlig gjennomtenkt, men du har vel rett, hennes valg. Men å ha en mor som har 4 barn med 3 ulike menn før 26 års dagen tror jeg dessverre også kan være stigmatiserende for barna, og jeg personlig får litt vondt av dem. 

Skrevet

Hun er jo samboer med yngste`s pappa og er hans barn det siste også, så hun har 3 fedre til 4 barn ,men synd hun ikke følger opp skolen

Anonymkode: 19421...f16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...