Anonym bruker Skrevet 24. desember 2018 #1 Skrevet 24. desember 2018 Har hatt en del utflod i det siste, men det stemmer iverrens med eggløsning. Forrige uke fikk jeg sopplignende symptomer pga. litt kløe, men ikke intenst som det har vært ved sopp tidligere. Kun klødd litt innimellom. Når jeg tisser så så stopper det opp før det er tomt. Jeg må presse ut siste del og først da svir det litt i blæra. Gjør vondt når det blir press føles det ut som. Jeg har aldri hatt uvi tidligere så er helt nytt for meg disse symptomene Anonymkode: 1c530...06b
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2018 #2 Skrevet 24. desember 2018 Eg kan ikkje hjelpa deg ang dei symtoma du beskriv, men kan fortella om den gongen eg hadde uvi: Eg fekk intense magesmerter. Mor tok meg til legen, og dei sendte meg i ambulanse til sykehuset, for dei trudde det var blindtarmen. Etter to netter, og fleire tester, viste det seg at det var uvi! 😅 Denne historia hjelper nok ikkje deg, men eg syntes den er litt morosam! 😅 God jul! 😊🎄 Anonymkode: bc26e...d6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå