Anonym bruker Skrevet 24. desember 2018 #1 Skrevet 24. desember 2018 Hei Vi fikk en gutt 3 Desember og valgte og kalle han Eliott,men vi har fått så mange uhyggelige tilbake meldinger av familien, så vi har tenkt og bytte navn, selvom vi liker det veldig godt,men må bestemme oss snart, for han skal jo døpes etterhvert. Hva tenker dere her ? De andre navnene på listen er Oliver, Marcus, Eirik og Fredrik, alle de 4 er familien mer fornøyd med Anonymkode: a80f0...785
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2018 #2 Skrevet 24. desember 2018 Hadde behold Elliot , er et fint navn, og jeg liker ikke desse motenavna. Har selv en gutt som har et navn han er eneste på skolen som har👍🏻 Viss dere bytter, synes jeg Fredrik er finest Anonymkode: a01e5...900
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2018 #3 Skrevet 24. desember 2018 Eliott er jo et både fint og stilig (kult) navn. Åh, ikke bytt bare fordi familien deres ikke eier skam. Hvis dere syntes det er fint, så er det det rette. De andre på listen er helt greie, og veldig vanlige... Fredrik er det (eldste) mest klassiske, som jeg likte best av de valgene. Anonymkode: bca40...a33
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2018 #4 Skrevet 24. desember 2018 Behold Elliot! Det er ikkje familien som bestemmer namnet, det er du som bestemmer det! Kanskje du kan finne eit mellomnamn som familien er fornøyd med, som eit kompromiss? Men viss du bytter, ville eg tatt Eirik eller Fredrik 😊 Gratulera med prinsen 💙 Anonymkode: 01412...dff
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2018 #5 Skrevet 24. desember 2018 Hva slags uhøflig familie er det dere har??? Elliot er et fint navn. Den familien hadde jeg vurdert å droppe, de kan neppe være bra for gutten din? Anonymkode: 2d34d...78e
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2018 #6 Skrevet 24. desember 2018 Elliott er fint. Jeg bryr meg pent lite om hva andre mener. Behold Elliott og la familien styre med sitt. Anonymkode: 10819...193
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2018 #7 Skrevet 24. desember 2018 Nydelig navn 🥰 Anonymkode: 1bba9...eb4
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2018 #8 Skrevet 24. desember 2018 Bruk Eliott😊 deres sønn deres valg! Anonymkode: 72cd8...9ac
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2018 #9 Skrevet 24. desember 2018 Elliot er supert, men hadde vel kanskje endret stavemåten. ELLiot er vel finere enn EliOTT. Anonymkode: 39b47...66a
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2018 #10 Skrevet 24. desember 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hadde behold Elliot , er et fint navn, og jeg liker ikke desse motenavna. Har selv en gutt som har et navn han er eneste på skolen som har👍🏻 Viss dere bytter, synes jeg Fredrik er finest Anonymkode: a01e5...900 Elliot er vel det største motenavnet av disse. I alle faller jeg bor. Jeg er ingen fan av navnet, men familien mangler antenner som sier slikt. Det kan de holde inne med, all den tid dere har bestemt dere. Det er dere som velger navnet, og de kommer til å venne seg til det. Anonymkode: 1f565...463
Petra Prøvedukke Skrevet 24. desember 2018 #11 Skrevet 24. desember 2018 Herlighet... Jeg har så absolutt mine preferanser hva gjelder navn, men jeg holder dem så absolutt for meg selv - så lenge jeg ikke blir spurt rett ut, men også da veier jeg mine ord. Det er ikke mitt barn det er snakk om, ergo ikke min business. Her er familien direkte ufin, og dere skal absolutt ikke bøye dere. Heter gutten Elliot, så heter han Elliot. Noe dårlig navn er det heller ikke.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2018 #12 Skrevet 24. desember 2018 3 timer siden, Petra Prøvedukke skrev: Herlighet... Jeg har så absolutt mine preferanser hva gjelder navn, men jeg holder dem så absolutt for meg selv - så lenge jeg ikke blir spurt rett ut, men også da veier jeg mine ord. Det er ikke mitt barn det er snakk om, ergo ikke min business. Her er familien direkte ufin, og dere skal absolutt ikke bøye dere. Heter gutten Elliot, så heter han Elliot. Noe dårlig navn er det heller ikke. Den tankegangen har jeg og, så kunne ikke vært mer enig! Anonymkode: 96894...744
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2018 #13 Skrevet 24. desember 2018 Elliot er et flott navn, hilsen mamma til en Eliott Mener ikke å plukke på ting, men stavemåten var litt merkelig synes jeg, ville absolutt stavet det Elliot, for regner med at dere uttaler det med trykk på L`en og ikke T`en? Anonymkode: 96894...744
skinnfilla Skrevet 24. desember 2018 #14 Skrevet 24. desember 2018 Behold navnet🙏🏻 Hadde jeg fått gutt skulle han hett Elliot🙂
Brave1 Skrevet 24. desember 2018 #15 Skrevet 24. desember 2018 Hvis dere gir etter på det. Hva blir neste?
Lessismore Skrevet 24. desember 2018 #16 Skrevet 24. desember 2018 Behold navnet. Deres gutt, deres valg. Kjempefint navn, forresten. 👍
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2018 #17 Skrevet 24. desember 2018 For en ufyselig familie!? Dere burde absolutt ikke bytte navn bare fordi familien deres mener det. Jeg syns Eliott er fantastisk fint, jeg. Et navn jeg kunne valgt dersom jeg fikk gutt. Anonymkode: beb2f...836
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #18 Skrevet 25. desember 2018 For meg er Elliot på lik linje med Kent og Ronny. Jeg kan ikke noe for det. Jeg syns ikke det klinger så fint. Så jeg skjønner at familien din reagerer. Hadde de reagert negativt til Andreas eller Fredrik, så synes jeg at de hadde vært veldig rare. Anonymkode: 98645...9f7
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #19 Skrevet 25. desember 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: For meg er Elliot på lik linje med Kent og Ronny. Jeg kan ikke noe for det. Jeg syns ikke det klinger så fint. Så jeg skjønner at familien din reagerer. Hadde de reagert negativt til Andreas eller Fredrik, så synes jeg at de hadde vært veldig rare. Anonymkode: 98645...9f7 Ok. Så hvis familien reagerer negativt på navn som du personlig ikke liker så er det innafor, ellers ikke? Anonymkode: 26621...cb5
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #20 Skrevet 25. desember 2018 Ikke bytt! Hva blir det neste de skal bestemme? Anonymkode: ec7ae...96b
Banderas Skrevet 25. desember 2018 #21 Skrevet 25. desember 2018 Behold navnet, men vurder om du skal beholde de dustete familiemedlemmene.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #22 Skrevet 25. desember 2018 Ser dere ikke at dette er en trolletråd? Det er jo helt BW sin skrivemåte. Og samme type «problemstilling». Anonymkode: c2bd0...ea0
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #23 Skrevet 25. desember 2018 Takk for svar alle sammen, Vi har valgt og bytte navn til Fredrik, synes ikke at han skal ses ned på pga navnene. Familien er stort sett veldig snille og greie, men fint de reagere ,for vi er også veldig glad i Fredrik. Anonymkode: a80f0...785
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #24 Skrevet 25. desember 2018 Uff , så dumt at familien skal kommentere navnet. Vi valgte et navn ingen i familien hadde hørt før , så alle reagerte når vi fortalte hva sønnen vår skulle hete. Men det var likevel ingen så kom med stygge kommentarer , de sa blant annet at navnet var fint, spesielt og skjeldent. Men nå er alle vandt med det 😉 Syns ikke man skal drive å ta hensyn til hva andre mener barnet skal hete, det er opp til foreldrene og heldigvis respekterte vår familie det. Og Forresten; Elliot er et kjempefint navn 😍 ser dere har bestemt dere, og håper det er fordi dere byttet mening og ikke fordi dere er påvirket av familie som kommenterer noe de ikke har en dritt med å gjøre. Anonymkode: 6303d...b68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå