Gå til innhold

Den evinnelige telefonen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som syns det er uhørlig og nærmest respektløst å sitte med iPhone hele tiden i samtaler og ellers? Min familie gjør dette hele tiden, vi bor langt fra hverandre, mine barn er eneste barn, og jeg blir lei meg av overdreven mobilbruk hele tiden. Skal sies at jeg for få år siden var sånn selv! Hadde det elendig med meg selv noen år (!) etter stygt samlivsbrudd og klarte ikke la være tross påpek fra omgivelsene. Så jeg kaster Stein i glasshus. Veldig deilig å ikke være sånn lengre. Og dermed ser jeg selv hvor utførlig det er. Min mann gjør det hele tiden. Under TV titting, under samtale, i senga på kvelden. Har sagt tydelig i fra flere ganger men han slutter ikke. Aner ikke om det er fordi han ikke klarer eller fordi han ikke respekterer meg. Håper neste generasjon ikke blir sånn;-)

Anonymkode: 6f4a4...e5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! Må bare si at jeg har en time out på soverommet før middagen skal i gang, og barnet sover nå. Men far her er helt ekstrem! Tenker at han går glipp av så mye, og jeg sier ifra, men han hører ikke. Gjelder både barnet, meg og når vi har besøk eller besøker andre. Og den dagen han forstår det, er det for sent.

Anonymkode: f9586...876

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Enig! Må bare si at jeg har en time out på soverommet før middagen skal i gang, og barnet sover nå. Men far her er helt ekstrem! Tenker at han går glipp av så mye, og jeg sier ifra, men han hører ikke. Gjelder både barnet, meg og når vi har besøk eller besøker andre. Og den dagen han forstår det, er det for sent.

Anonymkode: f9586...876

Men tenk om de aldri forstår hvor respektløst det er? Jeg venter og på den store unnskyldningen og livsendringen men ser jeg mulig er noe naiv 🙈

Anonymkode: 6f4a4...e5f

Skrevet

Har ei venninne som alltid ser på tlf når vi møtes. Hun maser om å møtes for å skravle, møtes sikkert 2 timer annenhver uke. Men likevel aitter hun og glaner på tlf.

Jeg kan begynne å fortelle noe, og så tar hun opp tlf og leser/ser på noe. Svarer meg med "mhm" innomellom. Og når jeg er ferdig legger hun vekk tlf og sier "hva sa du?". Hver jævla gang. Søsteren henne sier hun er sånn mot alle. Så jeg kommer til å si ifra.

Anonymkode: 1abe4...967

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...