Anonym bruker Skrevet 24. desember 2018 #1 Skrevet 24. desember 2018 Begynte søndag for litt over 1 uke siden med kroppsverk, hodepine, vond hals, magevondt og kvalme. Tirsdag fikk jeg diare, det var over på onsdagen. Var på jobb torsdag og fredag, men fortsatt vondt i alle ledd, hodepine, magevondt og kvalme. Det har enda ikke gitt seg, er så sykt trøtt, eneste som holder meg gående nå er med paracet og ibux innabords. Har ikke feber, er bare helt utslitt. Tok en graviditetstest mtp trøtthet og kvalme, den var negativ. Jeg har tatt influensavaksinen og hører jo at man er helt slått ut når man har influensa, føler jo ikke at jeg er der, men...har ikke hatt det siden jeg var barn. Flere som har gått igjennom noe lignende? Anonymkode: c1fb2...99f
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2018 #2 Skrevet 24. desember 2018 Har hanglet slik siste uken og det er endelig en dag som starter uten hodeverk. Hatt spesielt vondt i hoftene her😆 ingen diaré da, men veldig kvalm og generelt uvel. Håper det endelig har snudd 😇 Anonymkode: 81a16...833
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2018 #3 Skrevet 24. desember 2018 Sikkert det samme som meg, og som du, skikkelig vondt i hoftene og nedre del av ryggen. Er sikkert et virus som går. Har heldigvis fri hele jula, så kan slappe helt av. God bedring og god jul. Hi Anonymkode: c1fb2...99f
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2018 #4 Skrevet 24. desember 2018 Hei jeg tror jeg vet hva det er min. Min sønn ble ekstremt dårlig for noen uker siden han ble i tillegg innlagt på sykehus. De tok tester og fant ut at han hadde en bakterie som heter campylobakter (litt usikker på skrive metoden) han fikk det i barnehagen og det var visst svært smittsomt. Mannen fikk det med feber og helt ekstremt diaré. Jeg fikk det jeg også men hos meg var det slik du beskrev. Hadde så vondt i hofta at jeg greide/greier så vidt å gå eneste jeg ville var å sove helt utslitt. Hadde mage vondt og kvalme. Tok også en graviditets test men den var negativ. Min mor fikk det også og hun og hadde samme symptomer som meg og deg. Anonymkode: d74c3...f7a
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2018 #5 Skrevet 24. desember 2018 Sånn har jeg hatt det. Og det har vart i 5 uker nå og har enda ikke sluppet. Nå har det gått over til ekstrem hoste og tett i nese og ører. Vil bli frisk. Anonymkode: 4c0bc...02b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå