Gå til innhold

Kan jeg velve karamellpuddingen nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal serveres i kveld. Er bare litt usikker på stekeresultatet, så vil vite om det blir sjokolademousse i stedet😂

Anonymkode: 5dc8e...509

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan du gjøre, ikke noe problem. 

Anonymkode: 79697...b31

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skal serveres i kveld. Er bare litt usikker på stekeresultatet, så vil vite om det blir sjokolademousse i stedet😂

Står i samme situasjon selv 😂 Puddingen står i ovnen, og jeg glemte å se på klokka, så må ta det på følelsen. Phu. 

Men ang hvelving så holder den seg fin i formen i et par dager, bare pass på at den er helt kald først. 😊

Skrevet
3 minutter siden, litekreativtbrukernavn skrev:

Står i samme situasjon selv 😂 Puddingen står i ovnen, og jeg glemte å se på klokka, så må ta det på følelsen. Phu. 

Men ang hvelving så holder den seg fin i formen i et par dager, bare pass på at den er helt kald først. 😊

Godt vi er flere😂

Jeg stekte den for to dager siden, så den står i formen i kjøleskapet. Var å hvelve den over på serveringsfatet jeg tenkte på😅

Skrevet
4 minutter siden, litekreativtbrukernavn skrev:

Legg en skje på, så ser du det lett☺️

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Godt vi er flere😂

Jeg stekte den for to dager siden, så den står i formen i kjøleskapet. Var å hvelve den over på serveringsfatet jeg tenkte på😅

Ja, formulerte meg rart... Fin i fasongen, mente jeg 😊

Skrevet
1 time siden, Optatium skrev:

Legg en skje på, så ser du det lett☺️

Ah, takk! Det trikset hadde jeg glemt 🤦‍♀️😅👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...