GÃ¥ til innhold

Hvordan skjule magen?😰


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette er mitt andre svangerskap, og jeg har nå fått en veldig synlig mage til å være i slutten av 1 trimester, fikk ikke mage før 3 trimester sist ! .Jeg har veldig lyst å trene og kunne være med bekjente :) men jeg er ikke klar for å annonsere graviditeten Pga tidligere spontanabort... hvordan skjule magen ? Jeg er veldig slank person på 167 cm .....

Anonymkode: 5b7fc...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en liten kul å er 7 uker 😅 arbeidskollega så det. Så aner ikke hvordan jeg skal sjule. Hadde ikke kul før i uke 12- 16 med tvillingene og 20 med nr 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er liten og tynn, og får mage tydelig tidlig. 

Klarer å skjule det til rundt uke 16 med tunikaer som henger litt løst over magen. Og gjerne litt lag på lag med skjorte, lang strikkejakke osv. 

Fordelen med jula er at hvis litt mage syntes under en litt løs genser så tørr ingen å lure fordi det kan jo bare være litt ekstra ribbefett 😉

Anonymkode: e7539...df5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også høy og slank og med nr 1 fikk jeg første kommentar i uke 11. Nå er jeg 5+1 og begynner allerede å se antydning til mage. Spesielt på kveldene. Veldig spent på om vi får holdt dette hemmelig så lenge som vi ønsker😅😂

Anonymkode: cc965...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker at etter to barn fra før, så vil denne magen vises tidligere her også 😂 

Jeg driver allerede å jobber med vekta for å legge på meg så det vet de fleste rundt meg. Dessuten har jeg spøkt mye med at jeg ser gravid ut når jeg legger på meg så ingen tror på meg hvis de får vite om svangerskapet 😂😂😂

 

Anonymkode: 2253e...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...