Anonym bruker Skrevet 23. desember 2018 #1 Skrevet 23. desember 2018 Samboere gjennom 12 år, barn, hus osv..... Vi er ikke intime lengre, kysser ikke, holder ikke hender, føler det er helt dødt.Jeg tenner ikke på han lengre, vet ikke om det er tilfelle for han også....har lyst å avslutte, men er redd.Vil ikke ødelegge familien pga dette, men jeg føler vi er mer som søsken enn kjærester... noen gode tips?vil bare gråte jeg Anonymkode: 1359b...5ad
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2018 #2 Skrevet 23. desember 2018 Hva gjør du for å nærme deg han? Anonymkode: 20763...c65
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2018 #3 Skrevet 23. desember 2018 I det siste har jeg ikke gjort noe, venter å ser om han gjør noe......føler ikke lyst i det hele tatt.... Anonymkode: 1359b...5ad
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2018 #4 Skrevet 23. desember 2018 Vet hvordan du har det hvertfall. Mager trøst, men du er ikke alene. Vi sover ikke på samme rom en gang. Han velger å sove på en sofa. Men han vil ha det varmt på rommet om natta, jeg vil ha det kaldt. Jeg sover dårlig og våkner uopplagt og tung i hodet. Det meste er halvhjerta mellom oss, om jeg kan si det sånn. Møkklei. Men pga kausjonistansvar kan vi ikke bare bryte opp og selge heller😏 da får vi ikke nok egenkapital. Anonymkode: 83280...ce1
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2018 #5 Skrevet 24. desember 2018 Fra en som har vært barn til foreldre som har hatt sånt forhold. snakk om det! Splitt på en vennlig måte eller prøv å vinn gnisten tilbake ... bedre med to lykkelige foreldre hver for seg som er venner enn at dere bare bor sammen for dem sin «skyld» noe aldri er bra for et barn. Men snakk sammen og Finn ut om dere vil prøve eller rett og slett gå fra hverandre jeg renger med at han kjenner på det samme 😛 Anonymkode: df9b4...be7
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2018 #6 Skrevet 24. desember 2018 da må dere snakke, hjelper ikke og klage her Anonymkode: 23ce9...fd7
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #7 Skrevet 25. desember 2018 På 24.12.2018 den 0.28, Anonym bruker skrev: I det siste har jeg ikke gjort noe, venter å ser om han gjør noe......føler ikke lyst i det hele tatt.... Anonymkode: 1359b...5ad Der sier du det selv... venter på at han skal gjøre noe. Han venter på deg. Tullete. Ta tak ! Snakk sammen. Jeg sa til min mann:" Hallo.. Nå oppfører vi oss som søsken! Vi er kjærester. Selv om vi har småbarn, så må vi jobbe med forholdet vårt. Vært sammen i 12 år her også. Alt går i ett. He hjelper det å ha sex. Da finner vi smack tilbake til hverandre med engang. Så for oss, burde vi ha sex flere ganger i uka før nettopp å være nære hverandre. Snakk sammen. Jeg hadde tanker som at jeg ville flytte. Skilde meg. Hele pakka. Takk og lov for at jeg ikke ga opp så lett. Dere må jo snakke sammen. Dra på date. Vær litt alene sammen. Anonymkode: 0d57a...1e0
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #8 Skrevet 25. desember 2018 Tusen takk for svar😊Ja kanskje jeg skal få fingern ut!Prøve en siste gang før jeg bestemmer meg.Jeg føler jo bare at han ikke vil ha meg, men det er vell samme følelse han sitter med. Jeg eier ikke sexlyst for tiden, men har vell med hele situasjonen å gjøre..... så bra at det ordnet seg for dere💕 Anonymkode: 1359b...5ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå