Anonym bruker Skrevet 23. desember 2018 #1 Skrevet 23. desember 2018 De største barna har flyttet ut og min sønn er hos faren. For første gang i livet sitter jeg alene lillejulaften og skal møte julaften alene. Skal feire med familie i morgen og har planer for resten av jula. Sønnen min kommer hit neste helg for å feire nyttår. Men... Akkurat nå sitter jeg med et glass vin og syns det er ensomt og rart. Anonymkode: 58e78...3ee
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2018 #2 Skrevet 23. desember 2018 Ja, det gjør jeg hver kveld. Anonymkode: 37a45...4f6
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2018 #3 Skrevet 23. desember 2018 Hver kveld i jula eller hele året? HI Anonymkode: 58e78...3ee
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2018 #4 Skrevet 23. desember 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hver kveld i jula eller hele året? HI Anonymkode: 58e78...3ee Mer eller mindre hver kveld hele året, bortsett fra julaften Anonymkode: 37a45...4f6
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2018 #5 Skrevet 24. desember 2018 10 hours ago, Anonym bruker said: De største barna har flyttet ut og min sønn er hos faren. For første gang i livet sitter jeg alene lillejulaften og skal møte julaften alene. Skal feire med familie i morgen og har planer for resten av jula. Sønnen min kommer hit neste helg for å feire nyttår. Men... Akkurat nå sitter jeg med et glass vin og syns det er ensomt og rart. Anonymkode: 58e78...3ee jeg jobber hele jula ,så slipper jeg og tenke på og være alene,men er kjempe koselig og være på jobb. jobber fra 23-1 januar i år ,så får jeg fri hele jula neste år , for da er barna med meg Anonymkode: 7926d...bb1
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2018 #6 Skrevet 24. desember 2018 og bare senvakter fra 14-22 på nyttårsaften skal jeg med noen kollegaer og spise og se på fryverkeri i byen etter jobb Anonymkode: 7926d...bb1
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2018 #7 Skrevet 24. desember 2018 Jeg har vært alene, siden barna reiste til far på fredag. Er og alene i dag, det har jeg vært de 3 siste årene. Anonymkode: 63a6d...f28
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2018 #8 Skrevet 24. desember 2018 Jeg er alene i dag. Har åpnet pakker og spist godteri. Humøret er helt ok. Anonymkode: 2d93f...7f8
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2018 #9 Skrevet 24. desember 2018 23 hours ago, Anonym bruker said: De største barna har flyttet ut og min sønn er hos faren. For første gang i livet sitter jeg alene lillejulaften og skal møte julaften alene. Skal feire med familie i morgen og har planer for resten av jula. Sønnen min kommer hit neste helg for å feire nyttår. Men... Akkurat nå sitter jeg med et glass vin og syns det er ensomt og rart. Anonymkode: 58e78...3ee Sitter alene hver eneste kveld året rundt, bortsett fra julaften. Man venner seg til det meste. Anonymkode: 382a8...f2f
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #10 Skrevet 25. desember 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Sitter alene hver eneste kveld året rundt, bortsett fra julaften. Man venner seg til det meste. Anonymkode: 382a8...f2f Enig Anonymkode: 03d23...333
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #11 Skrevet 25. desember 2018 Denne tråden er vond å lese. Ingen skulle måtte venne seg til å være alene på slike dager Anonymkode: ab34d...298
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #12 Skrevet 25. desember 2018 Det er mange ensomme på sykehjemmet! Du som selv er ensom og har tid: Hva med å ta seg en tur dit for å glede andre? Det vil gi deg selv glede ved å gjøre andre glad 😉😍 Trenger jo ikke å være der til kl 22 på kvelden, men en liten tur på dagen eller ettermiddagen? Bli venn med noen der? Jeg har jobbet på sykehjem tidligere, og hjertet mitt blør for de gamle som ikke har familie som bryr seg og som besøket dem svært sjeldent! Så om du har mulighet; gjør det! 😉🎄 Anonymkode: 3c6bb...4d4
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2018 #13 Skrevet 25. desember 2018 Dere som sitter aleine, har ikke dere familie eller lignende dere kan dra til/invitere hjem til dere? Eventuelt har dere vurdert å melde dere frivillig til å hjelpe til med å arrangere jul for de som ikke har noe? Kjenner det må være trist å være ensom på en slik dag. Anonymkode: d7b5e...e18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå