Gå til innhold

Barna ringte og ville hjem fra far

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3 gutter på 13,11 og 5 som skal feire jul med far i år, han har ny samboer og de fikk tvillinger i september.

Jeg er singel og skal være med mine søsken og foreldre.

Jeg trygget dem på at mamma hadde det bra selvom de var borte og ting så ut som gikk veldig bra, og de er så stolte over lillesøsterene deres , de dro fredag og kommer hjem den 1 januar igjen, de blir en der en stund, siden jeg bor i bergen og de i stavanger.

Igår ringte eldste og sa han ville dra og det var kjedelig der uten vennene hans, vet far har gjort mye hyggelig med bare de, vert på kino, i julebyen i egersund, kongeparken og sett filmer med dem, jeg snakket også med de 2 yngste og de koset seg veldig.

Blitt enig med far at han sender eldste hjem Torsdag,mens de minste blir over nyttår, men nå føler jeg så dårlig samvittighet overfor far, han er helt fantastisk pappa, så føler det er ille at 13åring vil hjem,men han er hjemmekjær og de blir vel det når de er tenåringer.

Gjorde jeg det rette her ? vi har vert skilt i 4 år og det er min feil, så er veldig glad at vi er så gode venner og samarbeider så godt om barnet og hans samboer og bonus mamman er også veldig fantastisk, snakker mye med henne på tlf og sms.

Guttene er hos far anhver ferie og 3 uker på sommeren, yngste på 5 år begynte nå i sommer med og være likt som brødrene,mens de andre har vert det siden vi ble skilt

Anonymkode: 2a194...731

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnet ringte ikke barna, som det står i overskriften

Skrevet

Samarbeider godt om barna, uff er trøtt skjønner jeg.

Skrevet

Jeg synes at 13 åringen burde fått beskjd om å bli hos far. Han er såpass gammel at han burde kunne se hvordan avgjørelsene han sine påvirker andre. Det hadde vært noe annet om pappa var en dårlig pappa som ikke gadd å gjøre noe med de. Men å kjede seg har han ikke vondt av.

Anonymkode: ac9ea...d1c

Skrevet

Bestemte du det alene eller i samråd med far??

Anonymkode: c2e4d...bd1

Skrevet

For en idiotisk problemstilling.. egentlig skulle jo mor og far bodd sammen 

men samme det nå da? Ungen kommer hjem og sånn er det 

Anonymkode: f6a6c...87a

Skrevet
30 minutes ago, Anonym bruker said:

Bestemte du det alene eller i samråd med far??

Anonymkode: c2e4d...bd1

vi ble enig alle 3 ja , tar alltid med far i slike saker, han har like mye rett og si noe som meg,men 13åring gråt og vi sa det var greit denne gangen,men ellers må han bli så lenge han skal hos far, dette var han enig i

Skrevet

Synst synd på far her desverre.. 13 åringen burde vore der til avtalt tid... 

Anonymkode: 2104e...392

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Synst synd på far her desverre.. 13 åringen burde vore der til avtalt tid... 

Anonymkode: 2104e...392

er enig,men nå ble vi enig om noe annet

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

vi ble enig alle 3 ja , tar alltid med far i slike saker, han har like mye rett og si noe som meg,men 13åring gråt og vi sa det var greit denne gangen,men ellers må han bli så lenge han skal hos far, dette var han enig i

Han grein fordi han kjedet seg? Kjære tid

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

var ikke bare det, men han sliter en del og liker seg best hjemme,men han liker og være hos far,men ble for lenge for han denne gangen.

Han sliter en del sosialt

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

er enig,men nå ble vi enig om noe annet

Øh... du skriver her og lurer på hva folk synes. Da får du kanskje ikke bite hodet av de som gidder å svare deg?

Anonymkode: fd5fb...760

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Øh... du skriver her og lurer på hva folk synes. Da får du kanskje ikke bite hodet av de som gidder å svare deg?

Anonymkode: fd5fb...760

gjorde det da ikke, må tåle jeg svarer ærlig

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her er det jo foreldrene som har satt guttene i en jævlig kjip situasjon ved å flytte fra hverandre og tvinge barna til å ha to hjem og nye «familiemedlemmer» å forholde seg til. Litt naivt å tro at det skal gå smertefritt og uten protester fra barna som må pendle mellom to hjem.

Anonymkode: 17863...fe3

Skrevet

Men takk for dere som tok tid og svare :)

ha en god jul.

Ha det bra

Skrevet

Såklart en på 13 vil være med venner osv... Far kan jo ta seg nær av det. Om han burde få reist hjem til deg eller ikke, må jo være opp til deg/far og ham. Så fasit der er det kun dere som har :) 

Anonymkode: c04bc...522

Skrevet

Hvis gutten sliter litt sosialt, så er det klart at det blir slitsomt for han å være et annet sted enn hjemme over så mange dager. Jeg har barn som sliter med det samme, så har full forståelse for situasjonen. Synes dere gjør rett i å la han komme hjem tidligere. Og håper ikke pappa`n tar det for tungt, det er ikke hans feil. 

Anonymkode: 9db1c...ce6

Skrevet

Synes dere gjorde det riktige. Man skal høre litt på hva barna føler. Spesielt i den alderen der. God jul 🎅

Anonymkode: d29d4...3d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...