Valkyriemamma Skrevet 23. desember 2018 #1 Skrevet 23. desember 2018 Nokon som har erfaring? I to dager har litla vore plaga med magen sin. Fleire bleier om dagen, med varierande mengde, og fargen har vore ganske grøn. Ho er elles i meget godt humør, så ho virker ikkje å bli så veldig plaga av det. Vi har nettopp begynt å gi ho mat for dei over 6mnd, og eg mistenker at det er grunnen. Skal eg berre vente å sjå korleis det går, eller har de andre erfaringer/tips/råd?
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2018 #2 Skrevet 23. desember 2018 Hvis hun er i godt humør og det kommer bæsj flere ganger daglig, forstår jeg ikke hva som er problemet? Min kunne gå ti dager da hun var 6mnd og hadde tydelig ubehag. Tenkte kanskje det var noe sånt da jeg så overskriften. Og dette har uansett bare vart i to dager? Ja, jeg tror du trygt kan vente og se hvordan det går... Anonymkode: c7197...e7b
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2018 #3 Skrevet 23. desember 2018 Avføringen forandrer seg når dere tilbyr ny type mat, så sånn sett er alt normalt. Hvis du tror hn har forstoppelse bør du kontakte lege. Vi måtte gi Mikrolax til en 10 måneder gammel baby. Også fortsatte vi med Laktulose. Det er en egen måte å gjøre det på til så små. Laktulose skal også kun gies til babyer i samråd med lege. Anonymkode: 73f5c...66a
Valkyriemamma Skrevet 24. desember 2018 Forfatter #4 Skrevet 24. desember 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis hun er i godt humør og det kommer bæsj flere ganger daglig, forstår jeg ikke hva som er problemet? Min kunne gå ti dager da hun var 6mnd og hadde tydelig ubehag. Tenkte kanskje det var noe sånt da jeg så overskriften. Og dette har uansett bare vart i to dager? Ja, jeg tror du trygt kan vente og se hvordan det går... Anonymkode: c7197...e7b Takk for svar! Det er mitt fyrste barn, så eg har ingen erfaring med slike ting😅
Valkyriemamma Skrevet 24. desember 2018 Forfatter #5 Skrevet 24. desember 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Avføringen forandrer seg når dere tilbyr ny type mat, så sånn sett er alt normalt. Hvis du tror hn har forstoppelse bør du kontakte lege. Vi måtte gi Mikrolax til en 10 måneder gammel baby. Også fortsatte vi med Laktulose. Det er en egen måte å gjøre det på til så små. Laktulose skal også kun gies til babyer i samråd med lege. Anonymkode: 73f5c...66a Takk for svar! Eg lar det gå litt tid, så får snakker eg med lege viss det ikkje blir noko betre 😊
Pobie Skrevet 24. desember 2018 #6 Skrevet 24. desember 2018 Forstoppelse betyr at hun slutter å bæsje med synlig ubehag og presser uten at det kommer noe, eller at hun bæsjer harde kuler. Hvis det kommer avføring flere ganger om dagen høres det ikke ut som forstoppelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå