Gå til innhold

Innmatfarse gikk ut på dato i går.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppbevart i +2 i kjøleskapet. Lukter ikke rart. 

Ja eller nei? 

Anonymkode: f29c0...b1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står det best før eller siste forbruksdag? Best før, betyr se lukt og smak. Siste forbruksdag betyr siste forbruksdag. 

Anonymkode: d0334...385

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Står det best før eller siste forbruksdag? Best før, betyr se lukt og smak. Siste forbruksdag betyr siste forbruksdag. 

Anonymkode: d0334...385

Siste forbruk. Jeg vet den regelen, men det er ikke ensbetydende at maten har blitt dårlig. Lukter verken harskt (mye fett) eller surt. Fant bare ikke noen erfaring rundt innmatfarse på nett, men ser folk bruker medisterfarse dagen etter siste forbruk. 

Skrevet

Kjør på! Hvis det lukter som det skal går det bra! 

Anonymkode: a18b3...8d1

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kjør på! Hvis det lukter som det skal går det bra! 

Anonymkode: a18b3...8d1

Ja, synd å kaste. Blingsa på datoen. Skal jo litt til at det blir brådårlig over natta?! 

Skrevet

Det er jo ikke sånn at det kommer et magisk troll og ødelegger maten når den går ut på dato. Lukter den godt, ser den god ut og konistensen er god (ikke slimete eller rar), så hadde jeg lett brukt den, så lenge den skal varmebehandles.

Skrevet
21 minutter siden, Yellow Brick Road skrev:

Det er jo ikke sånn at det kommer et magisk troll og ødelegger maten når den går ut på dato. Lukter den godt, ser den god ut og konistensen er god (ikke slimete eller rar), så hadde jeg lett brukt den, så lenge den skal varmebehandles.

Takk! Da stekes det ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...