Anonym bruker Skrevet 23. desember 2018 #1 Skrevet 23. desember 2018 Fikk en kvise på høyre side av haka for noen dager siden. Klemte ut den. Kjente i går at den kom tilbake. I dag har jeg en kul på 2 cm i diameter, er skikkelig hoven, slik at du ser at munnen er litt skjev. Så hovent er det. Det prikker der kulen er og den er nummen. Ellers er det ikke vondt. Minner om en underjordisk kvise. Men, kan den bli så stor? Har aldri opplevd dette før Anonymkode: d5216...1c7
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2018 #2 Skrevet 23. desember 2018 Ja, om du klemte på kvisen så det kom puss både ut på usiden, men også ned på undersiden kan det bli sånn. Det er vel derfor man ikke skal klemme på kiser før de er helt modne, for å unnga at det kommer betent puss ned i underhuden? Nå har du fått en byll der. Ville smurt på bacimysin og sett det litt an, men det er mulig du må til lege for å tømme den... Anonymkode: 84b60...2e2
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2018 #3 Skrevet 23. desember 2018 Den var overmoden når jeg klemte på den. Derfor jeg stusser litt over dette. Men, prøver å ise den ned å ha på Bacimysin. Hi Anonymkode: d5216...1c7
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2018 #4 Skrevet 23. desember 2018 Om den ikke har blitt noe bedre nå bør duringe legevakten og spørre om råd, du vil ikke ha en stafylokokkinfeksjon som utvikler seg enda mer. Jeg ringte legevakten på natten en gang fordi en lignende ble større og hoven i område rundt - da måtte jeg komme inn umiddelbart, de ville ikke vente til morgenen. Ble satt på antibiotika med det samme. Anonymkode: 8deb6...b48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå