Gå til innhold

Juleforbredelser. Måtte vært godt å vært mann..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har kjøpt noen gaver.. thats it.. ellers er det jakt jakt jakt.. jeg blir gal. Kunne trengt litt hjelp. I går tok jeg frem bøtte for å tørke støv.. da sier han:må du vaske så mye da? Typisk mann. Er som små barn

Anonymkode: b8287...54b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg ikke er typisk mann. 

De fleste menn bidrar med det de kan, om det så er husvask eller storhandel av mat. 

Du får stramme han opp og be han bidra så du også får en koselig jul. 

Anonymkode: 5858c...97f

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det tror jeg ikke er typisk mann. 

De fleste menn bidrar med det de kan, om det så er husvask eller storhandel av mat. 

Du får stramme han opp og be han bidra så du også får en koselig jul. 

Anonymkode: 5858c...97f

Har prøvd..: ( jeg sier at vi må jo dele.. jeg skal ikke gjøre alt alene. Men han hører ikke.. og er smørblid når han kommer hjem ved tre tiden. Jakter slutter i dag og jeg er paddesur...

Skrevet

Samme her. Både diskuterer og sier ifra, men ingenting skjer. Hadde det ikke vært for barna, hadde jeg streiket og bare gjort det mest nødvendige. Har sluttet å si så mye for at det skal bli en hyggelig kveld. Vasker to dager før julaften, så får det bare la være å skinne helt.

Anonymkode: fe510...38f

Skrevet

Barna driter i om det er vasket en eller tindager før julaften. Om sølvet er nypusset og om oppvaskmaskinen er tømt eller om det gjøres senere i dag. Det viktigste er varme og nærhet i alle relasjoner. Bidrar din mann her? Da ville du heller hatt den mannen du har enn en iskald kjeftesmelle som vaska 🙂

Anonymkode: b4a9b...d29

Skrevet

Noen menn er nok sånn. Men ikke alle. Riktignok har jeg kanskje hovedregi på julen. Men i går spiste jeg lunsj med venninner, mens han vasket huset. 

Ingen av oss har behov for å pusse sølv og vaske kjøkkenskapene til jul. 

Anonymkode: eb999...6a1

Skrevet

Alle menn er ikke sånn. Min bror er singel og har 3 unger 50 %, De har pyntet juletre og huset, bakt flere typer julekaker, kjøpt mange julegaver, ryddet og vasket og skal ha hele familieselskap for alle 1 juledag

Anonymkode: b6e50...a8a

Skrevet

Alle menn er ikke sånn. Min bror er singel og har 3 unger 50 %, De har pyntet juletre og huset, bakt flere typer julekaker, kjøpt mange julegaver, ryddet og vasket og skal ha hele familieselskap for alle 1 juledag

Glemte å skrive at han gjorde stort ett det samme når han var samboer, hun gjorde sjelden noe til jul, bortsett fra å handle julegaver

Skrevet

Så godt det hadde vært å ha en mann som liker å ha det fint rundt seg. Min mann handler mer enn gjerne julegaver, men rydding, pynting og vasking synes han ikke er viktig. Så her rydder, vasker og pynter jeg, siden mannen ikke ser behovet for å ha stjerne i vinduet, julegardiner, nisser på skjenken og generelt å ha det ryddig i hus og hjem. 😕

Anonymkode: b0b88...6b3

Skrevet

Vi menn syntes vanske- og pyntehysteriet har gått for langt. Vi legger lista lavere, og er fornøyd med det. Jul blir det likevel;)

Anonymkode: ba71d...2ef

Skrevet

Vi menn syntes vaske- og pyntehysteriet har gått for langt. Vi legger lista lavere, og er fornøyd med det. Jul blir det likevel;)

Skrevet

Det er fint å være kvinne også. Det handler om hvor man legger lista. Jul blir det uansett, samma greia år etter år. Når du får noen år på baken så ser du at det blir jul selv om ikke alt er 100 % såkalt perfekt. 

Anonymkode: bc149...8d6

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Barna driter i om det er vasket en eller tindager før julaften. Om sølvet er nypusset og om oppvaskmaskinen er tømt eller om det gjøres senere i dag. Det viktigste er varme og nærhet i alle relasjoner. Bidrar din mann her? Da ville du heller hatt den mannen du har enn en iskald kjeftesmelle som vaska 🙂

Anonymkode: b4a9b...d29

Det driter ikke mine barn i! De elsker det når alt er julefint, men så er de flinke til å hjelpe til også.

Anonymkode: f69bc...dae

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi menn syntes vaske- og pyntehysteriet har gått for langt. Vi legger lista lavere, og er fornøyd med det. Jul blir det likevel;)

Fordi andre da tar ansvar for å få det fint og rent... 

Anonymkode: 64c51...1d6

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe ja ikke sant.. de skal jo trossalt kose seg. Jeg er ikke hysterisk.. mer bedagelig..men litt må man jo gjøre før jul

Skrevet
12 minutes ago, Anonym bruker said:

Må det rengjøres så ekstremt grundig da, og pyntes og styres så veldig? Jul blir det uansett.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Singel, seier du? 😅 Kor held han til! 😍

Anonymkode: 17e81...0a5

Skrevet

Singel, seier du? 😅 Kor held han til! 😍

Anonymkode: 17e81...0a5

Sørlandet 😂

Skrevet

Her er det også gruelig skeivt fordelt. Fordi han alltid er sent ute med å ordne det han skal/må. Så han handler sine 5 julegaver på lillejulaften, da har jeg ordnet 48 kalendergaver, kjøpt, pakket inn og levert 35 julegaver, handlet inn alt av mat og vasket huset. Lavterskelvasking, men dog, hengt opp gardiner og pyntet til jul. 

Skulle gjerne vært mann i jula.. 

Anonymkode: 31f0e...857

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her er det også gruelig skeivt fordelt. Fordi han alltid er sent ute med å ordne det han skal/må. Så han handler sine 5 julegaver på lillejulaften, da har jeg ordnet 48 kalendergaver, kjøpt, pakket inn og levert 35 julegaver, handlet inn alt av mat og vasket huset. Lavterskelvasking, men dog, hengt opp gardiner og pyntet til jul. 

Skulle gjerne vært mann i jula.. 

Haha.. skulle hatt på seg action kamera og sammenlignet hvem som gjorde mest..: D

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Haha.. skulle hatt på seg action kamera og sammenlignet hvem som gjorde mest..: D

Han sukket tungt etter en handlerunde på kjøpesenter hvor han hadde kjøpt to av fem gaver, ville ha litt medfølelse og sympati..Det fikk han ikke😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...