GÃ¥ til innhold

Postnord🤯🤬🤯🤬

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pakken kom til byen vår for tre dager siden, skal leves hjemmtil oss, stadig nye beskjeder om nå det skal skje og nå har de tatt helg - svarer ikke på noe tlf.nr. Grrrrr... (ut og handle ny julegave i morra)

Takk for oppmerksomheten. 

Anonymkode: 8d3ff...f23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker de aldri lenger! De rotet bort et hoverboard som jeg hadde sendt. 2500 kr rett i vasken det. Ingen tar skylda for det heller. De bare nekter å svare.

Anonymkode: af611...a4e

Skrevet

Håpløst for oss som ikke bor sentralt, ihvertfall. Leveting x 1 per uke, kan ta over 14 dager fra pakken sendes til den kan hentes. Lokal leverandør henter kun pakker 1 gang i uken, og kjører ut pakkene en uke etter det igjen, så den kan fort bli liggende på vent. Null service. Bestiller konsekvent fra steder som leverer med Posten. 

Anonymkode: a0145...509

Skrevet

Samme problem her. Har ventet over to uker på garn, bestilt for tre uker siden. Skulle bli en julegave, men det måtte jeg bare droppe og finne noe annet🙄 Ikke første gang postnord bruker lang tid på levering. 

Nå er jeg så lei at jeg bevisst handler fra nettbutikker som sender med posten, ikke postnord. En postnord-boikott hadde kanskje vært en ide. Håper alle nettbutikker slutter å bruke dem. 

Anonymkode: 1aed1...bbe

Skrevet

Har helt motsatt erfaring her. Posten roter til stadig vekk hentemeldinger og finner ikke pakkene i kaoset. Postnord får i alle fall  pakkene flere ganger i uka og de har kontroll. Ikke opplevd forsinkelser der i forhold til hos posten

Anonymkode: a1ff2...4a6

Skrevet

Det som irriterer meg med PN er at de bare henger pakken på gjerdet. Jeg jobber og får jeg en melding kl 9 om at de har levert en pakke til meg så kan ikke jeg dra fra jobben for å ta den inn. 

Anonymkode: 445c7...726

Skrevet

Hos postnord har jeg fått pakken før forventet leveringstid så jeg er fornøyd

Anonymkode: c02fb...968

Skrevet

Har i ettertid forstått at jeg burde krysset av på levering i post i butikken vår, hvis ikke ble det hjemlevering. Skal passe på å gjøre det en annen gang!

HI

Skrevet

Jeg har bestilt mye i Desember og alle har blitt sendt med postnord. Har kommet fram fort alle pakkene. 

Anonymkode: bec07...7c0

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har i ettertid forstått at jeg burde krysset av på levering i post i butikken vår, hvis ikke ble det hjemlevering. Skal passe på å gjøre det en annen gang!

HI

Ja, det er en selvfølge. Både Posten og Postnord henger igjen eller setter igjen pakkene utenfor om du ikke er hjemme så henting i butikk er absolutt det beste. Posten satte igjen en lysekrone utenfor døren vår en gang og sa ikke ifra at de hadde levert den. Bare flaks at den ikke var stjålet da vi kom hjem noen timer etterpå. Ikke sa de at de kom den dagen heller verken på telefon eller skriftlig. Er mange hentemeldinger de ikke har sendt før siste melding så bestiller helst der jeg får levering via postnord

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er en selvfølge. Både Posten og Postnord henger igjen eller setter igjen pakkene utenfor om du ikke er hjemme så henting i butikk er absolutt det beste. Posten satte igjen en lysekrone utenfor døren vår en gang og sa ikke ifra at de hadde levert den. Bare flaks at den ikke var stjålet da vi kom hjem noen timer etterpå. Ikke sa de at de kom den dagen heller verken på telefon eller skriftlig. Er mange hentemeldinger de ikke har sendt før siste melding så bestiller helst der jeg får levering via postnord

I mitt hode er hjemkjøring en ekstra service som man burde be spesielt om. Tenker at standard burde være at man hentet selv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...