Anonym bruker Skrevet 22. desember 2018 #1 Skrevet 22. desember 2018 Får snart et lønnstrekk på en utestående sak. Eier ingenting så blir lønnstrekk. Det er ikke høye beløpet. Har tenkt å betale maks beløp pr. og litt ekstra. Men har aap som inntekt og da lurer jeg på om det blir tatt hensyn til at det blir trukket fra begge utbetalinger(halvparten av månedsbeløpet som er trekket) eller om hele beløpet trekkes en gang? Fikk brev i går og skal fylle ut et skjema med inntekt og hvor mye jeg kan ha i evt. trekk, men tør jo ikke helt å sette maks beløp om hele blir trukket en gang eller delt på to. Og vil jeg få betalingsanmerkning. Noen erfaringer? Anonymkode: 43826...2db
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2018 #2 Skrevet 22. desember 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Får snart et lønnstrekk på en utestående sak. Eier ingenting så blir lønnstrekk. Det er ikke høye beløpet. Har tenkt å betale maks beløp pr. og litt ekstra. Men har aap som inntekt og da lurer jeg på om det blir tatt hensyn til at det blir trukket fra begge utbetalinger(halvparten av månedsbeløpet som er trekket) eller om hele beløpet trekkes en gang? Fikk brev i går og skal fylle ut et skjema med inntekt og hvor mye jeg kan ha i evt. trekk, men tør jo ikke helt å sette maks beløp om hele blir trukket en gang eller delt på to. Og vil jeg få betalingsanmerkning. Noen erfaringer? Anonymkode: 43826...2db Betalingsanmerkning påløper 30 dager etter saken er sendt til namsmann og blir ikke fjernet før hele beløpet er betalt pluss noen dager (normalt innen 7 virkedager etter siste betaling er registrert). Dersom du ønsker at det skal trekkes to ganger per mnd, så skriver du det i brevet du skal returnere og forklarer det med st du har aap og derfor to utbetalinger per mnd. Da tar de hensyn til det Anonymkode: b2bf7...206
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå