Gå til innhold

P-sprøyte for sent tatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå regnet på når jeg tok sprøyta sist er 3 sprøyta jeg har tatt nå siden jeg begynte I august tok jeg sprøytene 16  Så 3 mnd senere skulle jeg også tatt den  Men ble i glemmeboka og jeg tok den den 22!  Har følt meg dårlig, sånn graviditets symptomer som  Dårlig matlyst Fysen på noe godt Kvalm Metallsmak i munn Vondt i hode Ofte svimmel Brått sykt sulten og tørst Flyr mer på do enn jeg pleier  Blir veldig fort trøtt  Og får vondt i korsryggen når jeg går mye Føler ofte jeg er sånn "rar i magen" pågått en stund  Har da gått med hodepine 1 uke føre dette ble bare akutt den kvelden..(desember) Var på legevakten den 13 desember for å få noe mot hodepina fikk en voltaren sprøyte som jeg kjente i korsryggen som menssmerter det var da jeg fattet mistanke om det! Kan jeg være gravid?  Og når kan jeg teste positivt? Husker ikke når jeg har hatt sex.. Har fast partner og en sønn på 11 mnd  Har fått skyggestreker på en test  Så dro til legen den 18 da var det negativ test på hcg og urin  Tror dere jeg kjente eggløsningen?  Og kan jeg da være gravid i tidlig stadie siden jeg fortsatt har symptomene???   

Anonymkode: 67349...6cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, på nett står det at man er sikker i opptil 14 dager etter man skulle tatt sprøyte. Du var 7 dager for sen, men man kan jo være unntaket.. Vent noen dager og ta ny test. 

Anonymkode: d7ded...df7

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tja, på nett står det at man er sikker i opptil 14 dager etter man skulle tatt sprøyte. Du var 7 dager for sen, men man kan jo være unntaket.. Vent noen dager og ta ny test. 

Anonymkode: d7ded...df7

Venter og tar test, har mens smerter og alt til 1000 blir bare verre og verre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...